Přes 100 planet ve sluneční soustavě? Vědci navrhují novou definici pojmu planeta

Názory k článku

Tomcat08X  |  11. 02. 2017 03:27  |  Microsoft Windows 10 Chrome 56.0.2924.87

"Když to zjednodušíme, tak planeta je cokoliv, co je ve vesmíru, je to kulaté a je to menší než hvězda."Přesnější by bylo napsat, že to je planeta, co není hvězda, protože definice nevylučuje planety menší než hvězdy, ale planety, které "nezažehli" (neproběhli jadernou fůzí), například jupiter byl poměrně blízko k tomu se stát hvězdou, kdyby byl o trochu větší a v atmosféře měl větší poměr kyslíku.

TrueStory  |  11. 02. 2017 07:22  |  Microsoft Windows 10 Chrome 56.0.2924.87

Koukám, že sluníčkářství už proniká i sem Všechno musí být planety, protože jinak by se některé objekty a třeba i náš Měsíc, cítily méněcenné Osobně navrhuju, aby si všechny sluníčka vlezly do nějaké rakety někdo je vysadil na některé z nových "planet", aby nám dokázala, že i tato planeta je úplně stejně kvalitní jako Země a že to, že se tam nedá přežít jsou jenom zemistické kecy zemistů, kteří považují Zemi nadřazenou ostatním planetám!

ehlo  |  11. 02. 2017 11:07  |  Microsoft Windows XP IE 6.0

"Řada astronomů se však nelíbí" Wow, a komu se ti astronomové, resp. jejich řada nelíbí. Těm planetám? Nebo to spíš mělo být, že "řadě astronomů se nelíbí".

palast  |  11. 02. 2017 20:56  |  Linux Firefox 51.0

Pojem "někteří" čti jako Američtí. Protože ti přišli definicí z roku 2006 o svůj objev "planety" pluto.