nepřehlédněte

Vědci nechali dopadnout 50 tisíc asteroidů a to i na Česko. Zkoumali, jak zemřete

Vědci nechali v simulaci dopadnout na Zemi 50 tisíc asteroidů • Velikost asteroidů byla 15 až 400 metrů • Většinu lidí by zabila tlaková vlna, vítr a termální záření • Vlny tsunami nejsou takovým problémem, jak se může zdát

21.  4.  2017 | Petr Kubala | 12
nepřehlédněte

Jak dopravit léky proti nádorům do ženského těla? Spermiemi!

20.  4.  2017 | Stanislav Mihulka | 6
nepřehlédněte

Jaká je ničivá síla Matky všech bomb?

11. dubna americká armáda v v Afghánistánu shodila tzv. „Matku všech bomb“ • Jde o pumu GBU-43/B Massive Ordnance Air Blast (MOAB) • Jak zničující tento útok asi byl?

19.  4.  2017 | Stanislav Mihulka | 14

Kdo dostane infarkt?

Není snadné správně odhadnout, jestli konkrétnímu pacientovi hrozí selhání srdce • Počítače vybavené umělou inteligencí to už dnes umějí lépe než lékaři • Ročně by mohly zachránit životy milionům lidí

18.  4.  2017 | Jaroslav Petr | 3

Škoda Vision E: Český elektromobil, který umí řídit sám

Škoda oficiálně představila svůj elektromobil Vision E • zatím se jedná o koncept, ale dává představu o tom, co se ve škodovce vyvíjí • Auto je podobné Modelu X od Tesly, umí také samo řídit

18.  4.  2017 | David Polesný | 28
12345
Došlo kafe? Zaběhejte si po schodech!

Před 2 h | Jiří Černý | 2