Další články

Tesla prodává ocelové kladivo CyberHammer. Spíše než na stavbu zamíří do sbírek a s násobnou cenou na eBay

Kromě aut a robotů prodává Tesla i více či méně zajímavý merch. Některé jsou obyčejné a od konkurence se liší pouze logem, jiné jsou opravdový bizár, nad kterými zůstává rozum stát.

10.  5.  2024| Karel Kilián,  |9

CybertruckTeslaTesla Motors

Časovaná bomba pro milovníky zvěřiny. Lékaři řeší první přenos nákazy od jelenů postižených degenerací mozku | Zdroj: CDC

** Dva američtí lovci konzumovali zvěřinu z jelenců s prionovým onemocněním. ** Zemřeli na Creutzfeldt-Jakobovu chorobu. Lékaři se obávají, že jsme svědky prvních případů přenosu choroby z jelenovitých na člověka. ** Inkubační doba je dlouhá. Pokud se příčina onemocnění potvrdí, tiká mezi lovci a milovníky zvěřiny časovaná biologická bomba.

9.  5.  2024| Jaroslav Petr |9

Medicína

Temná turistika. Třináct děsivých míst, která připomínají, co dokáže člověk nebo příroda

** Temná turistika vyhledává místa spojená se smrtí či utrpením ** Vybrali jsme třínáct děsivých míst přírodních a technických katastrof ** Připomínají události, které změnily náš svět

8.  5.  2024| Karel Kilián |9

CestováníTuristika

Na Mezinárodní vesmírné stanici se rodí superbakterie. Ohrožuje astronauty a nevíme, co udělá, až se dostane na Zemi | Ilustrace: AI Midjourney

** Specifické podmínky ISS mikrobům svědčí. ** Evoluce tam nabírá rychlé tempo, mikrobi získávají nové geny i vlastnosti. ** Dominantním bakteriálním druhem by se tam mohly stát nebezpečné kmeny bakterie Enterobacter bugandensis.

7.  5.  2024| Jaroslav Petr |10