Další články

Robotickou mulou americké armády se stane MUTT od General Dynamics | Zdroj:  Office of Naval Research, Public Domain

Robotickou mulou americké armády se stane MUTT od General Dynamics

** U.S. Army řeší velké zatížení vojáků výzbrojí a výstrojí ** V budoucnu bude používat dálkově řízené robotické muly ** Tzv. MUTT uveze až 450 kg nákladu a funguje i jako zdroj elektřiny

7.  1.  2020 | Stanislav Mihulka | 1

Pseudovědy: Parapsychologie a psychotronika aneb když věříte v nadpřirozené jevy | Zdroj:   Paryavarana Margadarsi Vaisakhi, CC BY-SA 4.0

** Metapsychika, parapsychologie a psychotronika jsou různé názvy pro jeden obor ** Ten se zabývá zkoumáním tzv. paranormálních jevů a ESP schopností ** Jaká je jeho historie a proč se jedná o pseudovědu?

3.  1.  2020 | Jitka Schlichtsová | 130

Astronomové pozorovali galaktickou Velrybu ve spleti magnetických provazů | Zdroj:  Jayanne English/Silvia Carolina Mora-Partiarroyo/Marita Krause/Maria Patterson/Rene Walterbos/Arpad Miskolczi

Astronomové pozorovali galaktickou Velrybu ve spleti magnetických provazů

3.  1.  2020 | Stanislav Mihulka

DigiD8: Domluvte si genetické rande přes internetové seznamky

** Aplikace DigiD8 sice ještě není v provozu, ale už je kolem ní pořádně rušno ** Ožívá s jejím příchodem eugenika a eliminace geneticky méněcenných? ** Nebo je to technologie, která bude pomáhat?

2.  1.  2020 | Jaroslav Petr | 7