AeroMobil zveřejnil nové fotografie svého létajícího auta

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 6

Názory k článku

13. 04. 2017 11:06

Najhorsie je ze treba mat dostatocne dlhu vzletovu drahu kde to treba rozbehnut na 130km/h. Cize jedine na dialnici. A pristat idealne tiez na dialnici aj ked to uz by slo aj na obycajnej ceste mimo mesta, kde je 90ka. Zaujimalo by ma, ake to ma zrychlenie. Je extremne lahke a motor celkom vpohode.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 04. 2017 10:12

Kdo si hraje, nezlobí. Ale pokud se něco podobného ujme v množství větším než malé, tak bych viděl spíš něco jako tohle:
http://www.drgeeklab.com/wp-content/uploads/2013/0... ...
Vyjedu z garáže, odstartuji a na druhém konci města přistanu na VIP parkovišti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
12. 04. 2017 19:08

Jestli je to ono, pak model 2 vyvíjel nějaký Slovák, šikovný pán, ale abych pravdu řekl, připadá mi to jen jako hračka a to i v budoucnu. Let není stabilní (vítr s ním tehdy parádně házel, snad i nějaká havárie byla už si nepamatuji), auto samo postrádá komfort běžného auta (počet osob, zavazadlový prostor atd.), zapomněl jsem kolik je výdrž ve vzduchu při té maximální rychlosti a také, jak dlouhá je potřebná startovací (s plnou nádrží) a přistávací dráha. O palivu nic nevím jak na tom je proti kerosinu (leteckému petroleji)?
> Co mě napadá, tak si představme, že se něco takové začne komerčně nabízet, existuje nějaká letová kontrola pro mnoho takových vozů ve vzduchu? Jak má auto řešeno navigaci a komunikaci s letovým dispečinkem? Jak jsou řešeny nouzové situace, je schopné doletět i při poruše motoru, při jakých parametrech, tedy klesání, ztráta rychlosti, kdy dojde ke ztrátě vztlaku? Má nějaký mechanismus záchrany, tedy padák pro celý vůz (vícedílný, pro těžké náklady) nebo jen pro pasažéry? Co bezpečnost, jak je ochráněna možnost letět s nákladem výbušnin a zavinit třeba havárii jaderné elektrárny, opravdu tam stíhačky budou včas, nebo jiného měkkého cíle?
> Je skutečně cesta vzduchem rychlejší a nutná, potřebuje ji každý jednotlivec, když umíme stavět kvalitní silnice (vynechám zlodějské firmy), umíme stavět železnice nad 360 km/h, umíme MAGLEV (Japonsko) nad 600 km/h? Já nějak nevím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor