Autodráha pod městem. Takhle chce Elon Musk vyřešit dopravní zácpy

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 42

Názory k článku

02. 05. 2017 12:32

zaujal mě žvást Lutoňanův
"Ještě před několika lety byl podobně nesmyslný nápad na přistání a znovupoužití prvního stupně rakety…"Takže milý Lunaticu, Delta Clipper https://www.youtube.com/watch...
https://en.wikipedia.org/wiki/McDonnell_Douglas_DC-X... PS. doufám, že mě, nečlenovi Elonova kultu, zase nesmažete příspěvek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 04. 2017 18:42

dvakrát si pouštím video, abych viděl zábrany na ulici a nic není vidět, to snad pro video mohli nějaké vymyslet, asi to dá ještě hodně práce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  30. 04. 2017 11:53

Vhledem k faktu, ze dnes ve vetsine zemi sveta konci 70-75% mzdovych prostredku v pokladnach statni masinerie, nemam obavy, ze by na to nekde vzali.Do 100% uz totiz moc prostoru nezbyva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 04. 2017 08:11

Osobně si myslím, že to jde i bez těch vozítek. Obzvlášť s jeho značkou Tesla.
Je neuvěřitelné, kolik užitečných nápadů dokážou Američané vytvářet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2017 23:36

Mno, nevím, připadá mi to dost jako hovadina. Při transportu jde v zásadě jen o transport osob a transport nákladu. Fakt nevidím moc logiku v tom, někam transportovat krom osoby ještě i auto a to navíc ještě formou jakéhosi dodatečného podvozku.
V současné době mají města vůbec problémy za únosných podmínek rozšiřovat stávající nebo zřizovat nové podzemní dráhy (schválně nepoužívám pojem metro), natož tohle.
Druhá věc je ta, že podzemí měst se již taky začíná zaplňovat. Představa, že když půjdu "pod zem", že nemusím řešit žádné stavební kolize, je dost naivní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 04. 2017 21:52

Jak tak sleduji Muska, jeho napady jsou naprosto skvele a prakticke pro zatim neexistujici fiktivni stat plny spoluobcanu se stejne tucnym uctem spokojene zdimajicich podstatne chudsi zbytek sveta ... nebo jsem to nepochopil a vymyslel perpetum mobile

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 04. 2017 19:10

Tunel je jen díra v zemi, tak o co jde?Jenže stačilo pár požárů v tunelech a dnešní normy jsou tak drsné, že samotné vyhloubení tunelu jen jen malý zlomek celkových nákladů.Buď se vrátíme do 19. století, kdy nějaká smrt pár lidí nikoho moc nerozházela, anebo jednoduše nemůžeme dávat pod zem tak exrémně hořlavou věc, jakou jsou auta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 04. 2017 17:47

Elon se stal objetí svých vizí, začíná bohužel předbíhat dobu příliš dopředu (není první ani poslední) a mohu ho ujistit, že technologie ho nedoběhne. Podobné nápady zde byly už velmi dávno, ale nakonec i metro dalo každému městu zahulit, natož další tunely.
> Schválně kdy něco takového uvidíme v reálu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 04. 2017 16:25

Naprosto nereálná půovina. Už vidím, jak se v tom za plného provozu odpálí nějaký magor v autě až po strop narvaným trhavinou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2017 10:10

u nas by bohate stacilo metro :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
29. 04. 2017 09:50

Ubyde místo pro auta na ulicích dík těm výtahům (nebo šachtám). Auta budou postávat před dírami a čekat na výtah. Takže zácpy spíš přibydou.Ale jinak se na to kouká dobře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 04. 2017 09:27

Je nutné si uvědomit, že nikde není napsané, že se přestanou razit tunely pro metro a pro klasickou dopravu. Muskovým cílem je zrychlit a zlevnit ražbu tunelů natolik, že jich bude moci být pod městy mnohem více a různých typů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 04. 2017 08:46

Když už mají být nějaké tunely pod městem, tak klasické metro by v nich asi přepravilo mnohem víc lidí, jenže bez aut. Takže by to mělo být takové individuálnější metro pro přepravu lidí v jejich vozidlech, aby nemuseli udělat ani krok?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 04. 2017 08:10

pristavanie prveho stupna bolo jasne realne uz od zaciatku, stacilo to len spravit a doladittoto by vyzadovalo velmi lacne automaticke hlbenie a celkovo stavbu tunelov. kazdopadne to je to co uz dlho hovorim, keby boli vsetky auta samoriadiace, mohli by sa hybat podstatne rychlejsie ale stale bezpecnejsie ako dnes.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 04. 2017 05:04

vase video je nepozeratelne na 240p. gratulujem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 04. 2017 05:02

Chybí jim tam zábrany, aby tam nevjel někdo jiný v době, kdy je výtah v provozu. Jinak tradiční nájezdy do tunelů mi připadají o dost rychlejší. Tohle sice může mít o něco víc nájezdních míst, ale těch pár minut ve výtahu může tuto výhodu dost eliminovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor