Biblickému kreacionistovi nepovolili zkoumat Grand Canyon

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.

Anonymizovaný  |  23. 05. 2017 10:04

Věřící vědec. Co to asi znamená? Inteligentní Člověk, který vědou řeší otázky "jak (a kdy)" a vírou otázky "proč". Ale co věřící vědec-kreacionista? To bude asi pokrytec, schizofrenik a hlavně pošahanec, který věčí Bibli doslova a nevnímá ji obrazně. Něco jako Jehovisti nebo ti scientologové nebo zasraný katolíci

23. 05. 2017 09:48

Pokiaľ viem, tak existujú seriózne teórie, podľa ktorých Grand Canyon sa nevytváral milióny rokov, ale je výsledkom jednej či viacerých veľkých vôd, ktorá sa územím prevalila. Samozrejme táto teória nemá s kreacionizmom nič podobné.
Inak kreacionistov a ateistov hádžem spolu do jedného vreca /pytle/. Obe skupiny si vyhradzujú právo určovať, ako mal či nemal Boh stvoriť tento svet. Prví tým, že odmietajú akceptovať evolúciu, druhí naopak tým, že evolúciu považujú sa "dôkaz" neexistencie Boha...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 05. 2017 21:30

Vzdycky se musim smat argumentu, ze jsou preci i vedci (nebo vysokoskolaci) co veri v boha..
Ja zase znam vysokoskolaky, co ctou Blesk... Pokud jsou oba dva udaje relevantni, tak nam z toho logicky vychazi, ze Blesk je na urovni Bibli.. nebo naopak..

22. 05. 2017 21:19

Bohuzial, tymto mu urobili tu najvacsiu sluzbu, aku len mohli. Lepsi argument kreacionisti nedostanu, aj keby tam nasiel a vydedukoval z toho cokolvek.

22. 05. 2017 18:19

ked moze retard volit, preco by nemohol skumat grand canyon?

22. 05. 2017 18:00

Bezdůvodné omezování nesnáším, přírodní útvary přece nepatří jen někomu. Je-li vše v mezích zákona (dohodnutých pravidel), pak nechápu, proč někomu něco zakazovat, ve smyslu "tady je Krakonošovo" a přes to vlak nejede zn: sojka.

22. 05. 2017 17:13

Otazka je v inom, ako taky "vedec" co prehlasuje ze Grand Canyon ma len par tisic rokov a stvoril ho boh mohol dostat doktorat z geologie?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (19)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět