NASA | Skafandry

Další bullshit odhalen: NASA vyškolila herečku Gwyneth Paltrow

Jak možná víte, hollywoodská hvězda Gwyneth Paltrow je nadšenou příznivkyní zdravého životního stylu. Na svém blogu Goop mj. propaguje Body Vibes – nálepky na tělo vyráběné ze stejného materiálu, jaký údajně představuje důležitou složku skafandrů NASA.

Konkrétně jde o vodivou směs uhlíkových vláken, která prý umožňuje monitorování životních funkcí astronautů.

Jenže jak tomu v podobných případech obvykle bývá, realita je „poněkud“ jiná. Mluvčí NASA Tabatha Thomson minulý týden prohlásila, že uhlíková vlákna se do skafandrů vůbec nedávají. Krátce na to byly všechny zmínky o NASA z popisu dotyčného produktu na Goopu odstraněny.

Ke cti společnosti Body Vibes nutno podotknout, že se veřejně omluvila jak NASA, tak Goopu a v neposlední řadě i svým zákazníkům. „Nikdy jsme neměli v úmyslu nikoho uvést v omyl,“ uvedla.

Na druhé straně, ve světle toho co všechno dotyčné nálepky mají umět, tato omluva vyznívá poněkud zvláště. Původní popisek totiž hlásal, že „vodotěsná směs uhlíkových vláken může obsahovat specifické frekvenční náboje, které přirozeně stimulují receptory lidského těla.“

Ze současné verze se pak dozvíte například to, že nálepky dokážou zmírňovat fyzické napětí a úzkost a jako bonus pomáhají čistit pokožku. Balení deseti kusů přitom stojí „jen“ 60 USD, tedy asi 1 400 Kč. Nu, nekupte to…

Zdroj: The Washington Post, Foto: NASA

Diskuze (4) Další článek: O genech, ozonu a dětském autismu

Témata článku: Věda, Bulvár a vtípky, NASA, Lidé, Materiál, Skafandry, Boeing 777, Uhlíkové vlákno, Podobný případ, Popisek, Omluva, Skafandr, Náboj, Washington Post, The Washington Post, Receptor, Životní styl, Úzkost, Podobná hvězda, PAL, Nálepka, Boeing 737, Material, Boeing 767, Goop

Jak si pročistit disk ve Windows bez instalování dalších programů

** K vyčištění disku ve Windows nepotřebujete nástroje třetích stran. ** Postačíte si i s obyčejným nastavením. ** Zvolit si můžete i automatické promazávání dat.

Dubnové aktualizace Windows se nepovedly. Způsobují zamrzání systému