Další bullshit odhalen: NASA vyškolila herečku Gwyneth Paltrow

Jak možná víte, hollywoodská hvězda Gwyneth Paltrow je nadšenou příznivkyní zdravého životního stylu. Na svém blogu Goop mj. propaguje Body Vibes – nálepky na tělo vyráběné ze stejného materiálu, jaký údajně představuje důležitou složku skafandrů NASA.

Konkrétně jde o vodivou směs uhlíkových vláken, která prý umožňuje monitorování životních funkcí astronautů.

Jenže jak tomu v podobných případech obvykle bývá, realita je „poněkud“ jiná. Mluvčí NASA Tabatha Thomson minulý týden prohlásila, že uhlíková vlákna se do skafandrů vůbec nedávají. Krátce na to byly všechny zmínky o NASA z popisu dotyčného produktu na Goopu odstraněny.

Ke cti společnosti Body Vibes nutno podotknout, že se veřejně omluvila jak NASA, tak Goopu a v neposlední řadě i svým zákazníkům. „Nikdy jsme neměli v úmyslu nikoho uvést v omyl,“ uvedla.

Na druhé straně, ve světle toho co všechno dotyčné nálepky mají umět, tato omluva vyznívá poněkud zvláště. Původní popisek totiž hlásal, že „vodotěsná směs uhlíkových vláken může obsahovat specifické frekvenční náboje, které přirozeně stimulují receptory lidského těla.“

Ze současné verze se pak dozvíte například to, že nálepky dokážou zmírňovat fyzické napětí a úzkost a jako bonus pomáhají čistit pokožku. Balení deseti kusů přitom stojí „jen“ 60 USD, tedy asi 1 400 Kč. Nu, nekupte to…

Zdroj: The Washington Post, Foto: NASA

Témata článku: Věda, NASA, Bulvár a vtípky, Lidé, Materiál, Skafandry, Boeing 767, Boeing 777, Material, Boeing 737, Astronaut, Washington Post, Nálepka, Uhlíkové vlákno, The Washington Post, Podobná hvězda, Podobný případ

• Roman Vronek 26. 6. 2017 19:55:41
    Dejte si facku. Takovéhle "zprávy" na VTM nepatří.
  • eSkocz 26. 6. 2017 17:34:33
    S nákupem těchto nálepek by měli zdarma přibalovat certifikát o odebrání...
  • Pavel Černík 26. 6. 2017 17:21:22
    Pane Černý, ten nadpis přece nemůžete myslet vážně.

Co je realita a fikce? Brzy to nepoznáme. A.I. ze Stanfordu tvoří fotky z neexistujících měst