Dobíjet auta za jízdy půjde. Jeden ze zásadních problémů byl vyřešen

Názory k článku

jjfb  |  15. 06. 2017 18:11  |  Microsoft Windows 10 Firefox 53.0.1

Vyřešen

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
bfu-R  |  15. 06. 2017 18:14  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

ved to je cely cas take jednoduche: kazde auto (uz od cias starych skodoviek) ma predsa alternator ktory pocas jazdy dobija autobateriu.
tak preco proste tam nedaju silnejsi alternator (alebo dva-tri) a budu sa pocas jazdy v pohode dobijat baterie. Problem vyrieseny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 06. 2017 18:23 | Microsoft Windows 7 Chrome 59.0.3071.86

informace zesilovač a odpor = nulová vypovídací hodnota
někomu by se mohlo zdát, že dám zesilovač a dostanu z 1W 1kW
perpetum mobile

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
El Vigo  |  15. 06. 2017 18:38  |  Microsoft Windows 7 Chrome 58.0.3029.110

pan inzenyr zeman z JZD Slivovice to vyresil uz davno, elektriny pro svuj elektrohyb spotreboval z Ostravy do Prahy jen za 2 koruny a 50 haleru, ale PRODLUZOVACKA ho stala 250 tisic !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 06. 2017 20:19 | Microsoft Windows 10 Chrome 58.0.3029.110

Jestli je to, co vidím na tom videu, měď, tak to u nás není možné realizovat. Někteří jedinci by kvůli tomu byli schopní rozbíjet i ty silnice, pod kterými by to, předpokládám, leželo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 06. 2017 20:30 | Microsoft Windows 10 Chrome 58.0.3029.110

takze kdyz srovnam 1 metrový drát, efektivnost přenosu 99.999999% a ten bezdrát na jednom metru 40%, asi zůstanu u drátů milý Marconi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
jirkajiri  |  15. 06. 2017 22:26  |  Microsoft Windows 8.1 Firefox 53.0

Nebylo by lepší natáhnout troleje na některých úsecích dálnic? Účinnost skoro 100%. Kamiony a autobusy by se připojily jednoduše. Auta by se musela nějak teleskopicky natáhnout. Ale technicky by se to vyřešit dalo. Vlaky, trolejbusy, tramvaje. U nich je rozhodně menší nájezd na km komunikace než na dálnicích a přitom svůj zdroj energie za jízdy mají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
našinec  |  16. 06. 2017 10:12  |  Microsoft Windows 7 Firefox 54.0

Podobně, jako bfu-R, by mne zajímalo, jak je to s rekuperací energie. A nejde především o byznys elektročerpadlama?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radon  |  16. 06. 2017 10:15  |  Microsoft Windows 7 IE 11.0

něco mně říká, že ta 40% účinnost u nákladů 1Kč na nabití mobilu kontra 1.000Kč na nabití automobilu by mohla drobně zkomplikovat úspěšnost nasazení v automobilovém průmyslu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor