Donald Trump měl projev o vesmíru. Výraz ve tváři Buzze Aldrina baví celý internet

Odborná komunita kritizuje vládu Donalda Trumpa za absenci propracované politiky, která by podporovala vědu. Podle mnoha pozorovatelů se totiž děje pravý opak. V tomto kontextu vzbudilo na sociálních sítích velký ohlas krátké video Daily Mailu, které zabírá projev amerického prezidenta k vesmírným programům příštích let.

Vedle Donalda Trumpa postává jedna z posledních živoucích legend amerického vesmírného programu NASA – Buzz Aldrin. Na tom by nebylo vzhledem k tématu nic zvláštního, kdyby si ovšem kamera nevšimla zajímavých grimas v Aldrinově tváři, který tak bez jediného slova zhodnotil Trumpovy vesmírné vize.

Buzz Aldrin (* 20. ledna 1930)

Bývalý bojový pilot z Korejské války, plukovník letectva ve výslužbě a především jeden z astronautů programů Gemini a Apollo. V rámci mise Apollo 11 stanul společně s Neilem Armstrongem jako první člověk na povrchu Měsíce. (Zdroj: Wikipedie)

Témata článku: Vesmír, Věda, Historie, USA, Bulvár a vtípky, Měsíc, Raketa, Apollo, Donald Trump, Armstrong, Daily Mail, Gemini, Astronaut, Americký astronaut, Neil Armstrong, Příští let, Tvář, Odborná komunita, Povrch Měsíce

• Rice 10. 7. 2017 14:27:21
    ... pokud by přidali překlad, ztratila by se pointa a vyšlo by najevo, že...
  • vomarket 8. 7. 2017 9:05:22
    Já bych poslala elity na Mars třeba hned:-O
  • redmond 4. 7. 2017 8:54:46
    nie je to nic ojedinele pri kvalite Trump zvastov, cize tych ksichtov este...

Sondy Voyager už jsou čtyřicet let na cestě. Nesou důkazy o lidském životě

** Dnes uplynulo 40 let od startu sondy Voyager 2 ** Ta během své mise jako jediná v historii lidstva mise navštívila orbity hned čtyř planet ** Za dva týdny oslaví stejné výročí i sonda Voyager 1

Dnes | Schwarzman Marek

Průhledné solární bloky tvoří strukturu budovy a zároveň dodávají elektřinu

** Nový vědecký „startup“ vyvinu unikátní formu solárních bloků ** Solární bloky poskytují průhlednou a pevnou strukturu pro stavbu budov, ale díky Slunci zároveň dodávají elektřinu ** Integrované řešení může nahradit nebo doplnit klasické solární řešení na střeše

Včera | Javůrek Karel | 4

Oči na obloze: Kolik družic právě funguje na oběžné dráze?

** Kosmický průmysl vygeneroval vloni 339,1 miliard dolarů ** Na oběžné dráze pracuje přes 1400 družic ** Vloni odstartovalo do vesmíru 126 nových