Elon Musk a jeho Boring Company vyvrtali pod Los Angeles prvních 150 m. Tady je fotka tunelu

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 11

Názory k článku

avatar
01. 11. 2017 10:25

Od hyperloopu k metru...
https://www.youtube.com/watch...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
31. 10. 2017 11:53

Fandím mu s elektromobily, s raketami, Hyperloopem, vrtáním, ... Prostě mám rád nějaký pokrok a nestačí mně znalecké úsudky šéfů IBM, kteří si mysleli, že na světě bude potřeba jen 5 počítačů. Má toho rozdělaného hodně a jediné, co tam z mého pohledu chybí, je VTOL, ale tomu on zase moc nevěří ... Dokonalý není nikdo.
V podstatě mě baví, když slyším, jak něco nejde a jemu se to podaří. No a minimálně přistání prvního stupně Falconu je již běžnou realitou, a to i na houpající se plošině na moři, a kolik chytrých vědělo, že se to nepodaří, že je to nesmysl. Takže proč by nemohl mít už promyšleno, jak bude vypadat infrastruktura kolem tunelů? Snílek je, ale blábolící blázen, který neví co dělá, to taky není.
No a co se týče těch kolon u výtahů ... Myslím, že taková věc se dá celkem jednoduše nasimulovat. Charakter dopravy osobními auty není problém zjistit. Velké procento aut z místa A odjíždí pryč z města a bude to i opačně. Jenže taková auta než vyjedou z města, tak prudí na každé křižovatce po cestě. Pokud odjede tunelem, pak je od něj trvale pokoj. Zácpy nejsou způsobeny tím, že je ve městě 3x tolik aut, k zácpám dojde i při nárůstu provozu o 10%. Jednoduše řečeno - křižovatka má propustnost 20 aut na jednu zelenou, ale jakmile tam přijede 22 na každou zelenou, pak dvě auta musí počkat na následující zelenou, jenže při tom čekání přijede dalších 22 aut, takže dohromady 24. Blikne zelená a projede 20 aut a na další zelenou zůstanou čekat 4 auta, atd. Za půl hodiny máte neprůjezdnou ulici, čtvrt, město, protože to zatížení prorůstá dál. Takže kdyby těch 10% provozu zmizelo tím, že auto směřující mimo město přijede k nejbližšímu výtahu, který má tunel zhruba požadovaným směrem, pak si troufnu tvrdit, že by to ten efekt mohlo přinést.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
31. 10. 2017 09:41

Hej, a kde je ta slibovaná fotka?
Vidím jen staré obrázky z prezentací, nebo vytípané z již dříve zveřejněných videí, ale tu fotku ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
31. 10. 2017 09:40

Koncept je zajímavý, ale pořád netuším, jak chtějí vyřešit svižné odbavování výtahu, aby se najížděním na něj nevytvořily ještě větší fronty, než kterým chce zabránit. Ale Musk dokáže zaměstnávat celkem schopné inženýry, tak třeba se koncept ukáže jako funkční řešení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
31. 10. 2017 09:15

no ja jsem jen zvedavej jak vyresil zacpu na cilovem miste kdyz se auto z rampy nebude moct dal ani pohnout pripadne to dalsi a dole se bude tvorit fronta

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor