Inteligentní mimozemský život prý nalezneme do dvaceti let

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.

03. 10. 2017 11:20

Fermiho paradox je extrémna antropocentrická hlúposť, ktorú samotný Fermi myslel ako spoločenský bonmot a nie ako vedecký názor. Technickou civilizáciou sme nejakých 100 rokov, schopní niečo zachytiť možno 60 rokov, o existencii planét v iných hviezdnych systémoch vieme 20 rokov. Slnečná sústava existuje 4,5 mld. rokov a vesmír okolo 13,7 mld. rokov. A krútime hlavou, ako to, že keď sme sa naučili prvé hlásky vo vede a technike, už tu nie sú zástupy nedočkavých mimozemšťanov, ktorí čakali len na tento okamih :)

03. 10. 2017 10:09

Tak UFOni odhalí do dvaceti svou identitu? Že by měli informaci přímo od pramene?

03. 10. 2017 09:50

Hm, a nepochybně ho najde ta UI, co tady za 20 let bude vládnout.
A teď tu o Červené Karkulce.

03. 10. 2017 09:29

"většina planet s případným životem je mladší než Země... takže pravděpodobnost toho, že už se na nich vyvinuly bytosti schopné nějaký signál vyslat, je velice nízká."
No jasně... Nechápu, že si ty vědci nepřipustí, že jinde ve vesmíru se něco může vyvíjet úplně jinak než na Zemi. Proč by jim mělo trvat vyvinout se tak dlouho jako lidem? Navíc život může být i na planetách s úplně jinýma podmínkama, kde by lidstvo třeba ani žít nemohlo. Ani ty bytosti nemusí být na bázi uhlíku.

03. 10. 2017 07:27

Inteligentní mimozemský život prý nalezneme do dvaceti let,povedal guru Elon Musk :)

02. 10. 2017 20:37

ja jsem taky expert (na vice frontach), mam hodne nazoru a predpokladam hodne veci, muzu zde pravidelne publikovat spoustu textu, a muzu to strojove prekladat do anlictiny, aby to zde pritomni "novinari" mohli strojove prekladat do cestiny, protoze cim vic ctrl+Cizi & ctrl+Vlastni tim vic reklamy a tim vic penez, no ne?Inteligentni mimozemsky zivot naleznu uz za jedno desetileti.

02. 10. 2017 19:27

Inteligentní mimozemský život zde již dávno je. Kam myslíte, že se poděla posádka z kosmického plavidla co havarovalo v Tunguzsku? Rozptýlila se mezi ostatní obyvatele země.

Článek, který má v názvu "prý" u mě z nějakého důvodu vzbuzuje pochyby.

02. 10. 2017 19:05

Ono, problém s mimozemšťany není v tom, že by neexistovali, ale spíš se bojím, že jakákoliv civilizace disponující mocí nad tak velkým zdrojem energie, aby její vysílání mohlo být rozlišitelné od šumu je logicky odsouzena k záhubě - stačí aby někomu ruplo v kouli (... a že se to stane je prakticky jisté) a na dané planetě musí dojít k jisté apokalypse.

02. 10. 2017 18:27

Nemohli by radšej vysvetliť prečo ho ešte nenašli? Asi netušia....čo? Ale hlavne že vedia, že ho nájdu do 20 rokov.
Niečo podobné tvrdia a podobne argumentujú všetci, ktorým dochádzajú peniaze a končí im "pekný projekt" ale nechce sa im z teplého miestečka.

02. 10. 2017 17:11

Ano, je to stejná kravina jako když po vás nadřízený v bance chce prodat 10 kreditních karet denně.

02. 10. 2017 16:59

je to uplna blbost. kym niesu nejake indicie, nieje mozne predpovedat ci ich objavime o mesiac alebo o 500 rokov, alebo nikdy.zato do 20r budeme s urcitostou vediet ci je nejaky mikrobialny zivot na marse(planuju sa vrty az ku podzemnej vode), pripadne na jupierovom mesiaci europa(tam neviem ci sa nieco planuje, ale je to technicky mozne do toho casu)

02. 10. 2017 15:54

Být lidmi, raději bych na nás moc neupozorňoval Vyslat signál je jedna věc, druhá věc je, jak si to na druhé straně přeberou.

02. 10. 2017 15:29