V Německu kdysi za moc $ postavili zkušební dráhu magneticky levitujícího vlaku MAGLEVu. Vše klapalo jak má, až došlo na cenu za km dráhy (snad několik desítek € M), nejde o možnosti jde o realitu, finanční realitu. Japonci budou stavět (svoji verzi), ale kdy, Němci se své dráhy tuším do Hamburku za € 4,5 mld. vzdali, což je škoda, když je imigranti stojí ročně mnohem víc.
> Pointa, velké či malé, testovací město bude vždy vzorek, většina země nebude mít pokrytí daným systémem, většina aut jím také nebude vybavena (co mopedy a kola, jak na ty bude reagovat?), co chyby a selhání při vysoké rychlosti (nebo s tou se nepočítá?), pro přesun mezi městy je nutná. Nevím o tom, že tyto systémy jsou již na takové úrovni, že když kamionu odletí kolo, zaregistrují to včas, budou schopny zabránit řetězové havarii, z různých příčin, nesmysl. Co výpadky proudu, sledovacích systémů, nikdy nic nemůže být dokonale zálohováno.
> DNES JE KAŽDÝ VŮZ, I KDYŽ NEDOKONALE KONTROLOVÁN ŘIDIČEM, PRAVDĚPODOBNOST, ŽE VŠICHNI ŘIDIČI NAJEDNOU SELŽOU JE MINIMÁLNÍ, U AUTOMATICKÉHO ŘÍZENÍ JE TO NAOPAK REÁLNÁ MOŽNOST, SE KTEROU SE POČÍTÁ. A já s ní počítat nechci, nesvěřím se do rukou nějakého automatu, elektronického, náchylného, nevychytaného, či po update chybného křápu!!