Kvantová komunikace: Jak přelstít šum?

Názory k článku

bfu-R  |  31. 03. 2017 11:44  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

"Podle Rabla tak v brzké budoucnosti bude možné pomocí mikrovlnných kanálů komunikovat mezi jednotlivými budovami i celými městy."Dobre rano, stara mama!!! 802.11x (a.k.a. Wi-fi v mikrovlnnom pasme) je tu uz peknych par rokov :) A cuduj sa svete, dokonca spaja aj budovy a mesta! To zasa niekto objavil Ameriku, vsak?

dolph1888  |  31. 03. 2017 18:49  |  Microsoft Windows 10 Chrome 57.0.2987.133

Já chápu o co se snaží, ale zde jsou stále třeba obvody, podchlazené obvody, běžné obvody dnešních technologií. Kvantová technologie nemá pracovat s obvody, které mají limit ve velikosti atomu, mají pracovat v subatomární rovině. Jestliže dnes již umíme odlišit superpozici částice a snažíme se touto metodou také hledat gravitační vlny (na krátké vzdálenosti), pak by neměl být problém jednou tohoto stavu využít i přímo v elektronice - to bude kvantová technologie.
> Mám elektron, ale podle jeho stavu detekuji 0 a 1 - dnešek.
> Mám fluktuaci v prostoročasu, která tvoří elektron (či jakoukoliv jinou vhodnou částici), detekuji nejen pozici 0 a 1, ale mám i superpozici, bonus do jediného cm2 nacpu CPU, kterému nemohou konkurovat ani všechny SuperPočítače světa dohromady.