Letecké palivo se možná brzy bude vyrábět z trávy

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.

05. 04. 2017 18:20

a mozna ze uz za par let bude "letat na travu" znamenat, ze Vas za odmenu za nejaky heroicky cin poslou na 24 hodin na odpocinkovou planetu s regulovanym osidlenim, kde jeste existuje ten neuveritelne zeleny prirodni zazrak ... a nebo taky ne.

05. 04. 2017 08:49

A krávy pak nebudou mít co žrát. Tím ovšem ubyde skleníkových plynů produkovaných chovem hovězího dobytka, takže by mohlo létat více letadel na palivo vyrobené z trávy. Snad by se tím podařilo dorovnat takový výpadek metanu vypouštěného do ovzduší, který bude nutný pro očekávané globální změny klimatu. To by bylo nezbytně nutné, aby došlo k zachování a rozvoji pracovních příležitostí pro klimatické alarmisty. Zvýšený počet aktivistů by se těmi letadly poháněnými palivem z trávy pak mohl častěji přepravovat na klimatické kongesy, aby tím byl udržován přirozených koloběh života v přírodě.

04. 04. 2017 17:37

Chápou vůbec tito "hlupáci" a ne, nebudu se omlouvat to si o nich myslím, že když mají pár kapek kdoví z kolika kg trávy (ještě za použití bakterií, které pokud si pamatuji z nějakého článku jsou pro ostatní život nebezpečné), budou ji na potřebné množství do letadel potřebovat obří objemy, že nejenže zvířata (pro člověka nezbytná součást potravinového řetězce a možná i lidského - chceme snad být na planetě osamoceni?) nebudou mít co žrát, ale z planety se stane vyschlá poušť, z celé planety. Dochází jim vůbec jak je tráva důležitá pro organismy v půdě, pro její biologickou hodnotu, na Marsu je také půda - mrtvá, chceme ji mít takovou i na Zemi?
> Nestačí jaký prolhaný propadák postihl řepku*, biopaliva, prý generace 2.0 výroby - chiméra, o které se zjistilo, že vědci nikdy nevěřili, že to bude fungovat, jen EU se pobláznila.
* Nyní nevědí co s ní a lidem namluvili, že je to nejlepší olej pro zdraví. Víte co je zajímavé, že většina kuchařů vaří na slunečnicovém (100%, většinou Maďarsko) a také i mizerné BIO rozinky z Billy (Turecko) jsou konzervované (u BIO není síření povoleno) hádejte - slunečnicovým olejem. Nelze věřit všemu, co kde plácne nějaký humanitní moula.

04. 04. 2017 15:17

na trave nelita letadlo, ale Thor

04. 04. 2017 14:49

to bude znamenat ztrátu úrodný hlíny. odvážením všeho co vyroste na louce, poli, v lese se ztrácí živiny v zemi a bez jejich doplnění se postupně snižuje úroda, protože přeměna skály, písku nebo jílu na úrodnou hlínu je pomalá. posečená nevyužitá tráva by se měla kompostovat a přeměněná na hlínu by se měla vracet ideálně na pole, kde jsou potřeba výnosy, nebo na původní trávník jestli potřebuje hnojivo. chemický hnojiva je asi lepší nepoužívat.