Problem je, ze to neni pulka casu, ale to zrychleni je daleko mensi. Kdyz si vezmu idealni priklad tedy let na velkou vzdalenost LHR - LAX a povoleni k supersonickym letum nad kontinentem, tak dnesni typicka sekvence je 3 hodiny na letisti (obe letiste), 3 hodiny cesta na letiste (obe destinace, v pripade LAX spise vice), 13 hodin v letadle, dohromady 19 hodin cesta.
Pokud se pouzije supersonic, tak bude naslende doba 3 hodiny na letisti, 3 hodiny cesta na letiste a 4 hodiny letu nabirani rychlosti a ubirani vcetne pristavaciho manevru, zbyvajicich devet hodin zkracenych na polovinu vyssi rychlosti (nove planovane supersoniky uz z duvodu ceny paliva pocitaji s nizsimi rychlostmi nez mel Concorde), vysledna doba 13,5 hodiny, uspora ani ne tricet procent z delky lety. To vsechno za cenu letenky trikrat mozna ctyrikrat vyssi nez u normalniho letadla (porovnam-li puvodni ekonomickou efektivitu Concorde s tehdejsimi letadly).
Kolik lidi takhle bude chtit letat? Concorde naplnil kapacitu jen kvuli tomu, ze letalo par kusu a bylo to neco specialniho pro par vyvolenych. Dani za to byla naprosto neekonomicka cena za letadlo kvuli nutnosti rozlozit obrovske R&D naklady na pouze par kusu. Ekonomicky pozitivni supersonik by musel litat ve stovkach kusu a takova supersonicka prepravni kapacita se dnes tezko proda.