Nadšenci vymontovali vnitřnosti Tesla Model S a sestavili extrémně rychlý elektromobil, překonali s ním rekordy

Pokud jde o elektromobily Tesla, všechny modely mají extrémně rychlý rozjezd a poskytují tak rekordní hodnoty jak z 0 na 100, tak i v dalších měřeních, kterým nedostačují ani supersporty za miliony dolarů. Obzvláště to pak platí u modelů s dvěma elektromotory a vylepšenou elektronikou v rámci módu Ludicrous.

Současný rekord z 0 na 100 je těsně pod úrovní 2,3 sekundy (Tesla Model S P100D), což žádné sériově vyráběný automobil nikdy nedokázal. S tím souvisí i rekordy na delší úsek jako je třeba čtvrt míle, nicméně nutno podotknout, že elektromobily Tesla nemohou konkurovat v oblasti maximálních rychlostí.

Nadšenci ze společnosti EV Controls se pro závody na zmíněné krátké tratě pomocí automobilů ale rozhodli jít ještě dále a využít pokročilý hardware z Tesly k sestavení ultimátního elektromobilu přímo pro tyto závody.

Vzali elektromotor z Tesla Model S P85 a k tomu ještě dvě baterie z menšího elektromobilu Chevy Volt. To vše zabudovali v rámci prototypové konstrukce vozu s označením 818 od Factory Five. Pochopitelně bylo nutné udělat řadu úprav v rámci většiny části, včetně elektroniky.

A výsledek? Z 0 na 100 za 1,87 sekundy a čtvrt míle za pouhých 9,86 sekundy.

Diskuze (13) Další článek: Mozilla vydala betaverzi Firefox Quantum. Prý to bude nejrychlejší prohlížeč ze všech

Témata článku: Automobily, Tesla Motors, Elektromobily, Rekord, Míle, Elektromotor, Rekordní hodnota, Mode, Dolar, Současný rekord, Auto značky, Teslo Model S, Tesla, Nadšenec, Extrém, Supersport, Ludicrous, Pokročilý hardware, Maximální rychlost, Rychlý rozjezd, Sportovní roadster, Elektromobil

Určitě si přečtěte