Nadšenci vymontovali vnitřnosti Tesla Model S a sestavili extrémně rychlý elektromobil, překonali s ním rekordy

Pokud jde o elektromobily Tesla, všechny modely mají extrémně rychlý rozjezd a poskytují tak rekordní hodnoty jak z 0 na 100, tak i v dalších měřeních, kterým nedostačují ani supersporty za miliony dolarů. Obzvláště to pak platí u modelů s dvěma elektromotory a vylepšenou elektronikou v rámci módu Ludicrous.

Současný rekord z 0 na 100 je těsně pod úrovní 2,3 sekundy (Tesla Model S P100D), což žádné sériově vyráběný automobil nikdy nedokázal. S tím souvisí i rekordy na delší úsek jako je třeba čtvrt míle, nicméně nutno podotknout, že elektromobily Tesla nemohou konkurovat v oblasti maximálních rychlostí.

Nadšenci ze společnosti EV Controls se pro závody na zmíněné krátké tratě pomocí automobilů ale rozhodli jít ještě dále a využít pokročilý hardware z Tesly k sestavení ultimátního elektromobilu přímo pro tyto závody.

Vzali elektromotor z Tesla Model S P85 a k tomu ještě dvě baterie z menšího elektromobilu Chevy Volt. To vše zabudovali v rámci prototypové konstrukce vozu s označením 818 od Factory Five. Pochopitelně bylo nutné udělat řadu úprav v rámci většiny části, včetně elektroniky.

A výsledek? Z 0 na 100 za 1,87 sekundy a čtvrt míle za pouhých 9,86 sekundy.

Diskuze (13) Další článek: Mozilla vydala betaverzi Firefox Quantum. Prý to bude nejrychlejší prohlížeč ze všech

Témata článku: Automobily, Tesla Motors, Elektromobily, Supersport, Dolar, Pokročilý hardware, Elektromobil, Ludicrous, Současný rekord, Míle, Auto značky, Elektromotor, Rekordní hodnota, Nadšenec, Rekord, Rychlý rozjezd, Extrém, Maximální rychlost, Sportovní roadster, Tesla

Určitě si přečtěte