NASA dala volně k dispozici výsledky svého výzkumu

Pokud NASA, financovaná z veřejných prostředků, přispěla na nějaký výzkum, veřejnost má právo i na výsledky. Takové je myšlenka za zveřejněním výzkumů na novém portálu PubSpace. Sdílí prostor s databází PubMed Central, která dělá to samé pro medicínský výzkum.

Nejen Vesmírem se NASA zabývá, nyní třeba vyvíjí elektrické letadlo

V prohledatelné databázi se můžete probírat analýzou podmínek pro život na exoplanetách nebo doporučením proti ztrátě vápníku v kostech v beztížném stavu. Stačí zadat Mars a máte dostatek čtení na dlouhé chvíle. Doposud byly takové materiály často schované za placeným přístupem, nyní se jimi můžete probírat zdarma.

Nenajdete tam ale kompletní výzkum. Těžko věřit, že by na termín rocket fuel existovaly jen dva dokumenty, které se navíc netýkají přímo paliva pro rakety. Nejsou tam zkrátka zprávy, které se týkají národní bezpečnosti .

Témata článku: Technologie, Věda, Výzkum, NASA, Exoplanety

• dolph1888 22. 8. 2016 11:21:38
    Z veřejných prostředků, volně k dispozici, co dodat. Dočkat se podobného...

Elon Musk má další šílený nápad. Chce spojit mozek s počítačem

** Muskovi už nestačí Tesla a SpaceX ** Chce pochopit lidský mozek a propojit jej s A.I. ** Pomůže mu nový startup Neuralink?

Včera | Čížek Jakub | 17

Další bláznivý cíl Elona Muska: chce propojit mozek a počítač

** Elon Musk chce propojit nervové buňky se strojem ** Za tímto účelem založil společnost Neuralink ** Pokud uspěje, možná brzy nastane doba, kdy už nebudeme potřebovat dotykové obrazovky, klávesnice atd.

Včera | Mihulka Stanislav