NASA lidi na Mars jen tak nevyšle, nemá dost peněz

Názory k článku

dpcstb  |  14. 07. 2017 15:17  |  Microsoft Windows 7 Firefox 54.0

co takto na 10 rokov nechat nasa a esa sefovat muska? ukazal by statnym zamestnancom ako sa zefektivnuju procesy a na tu istu sumu by sa polietalo aj na mars aj mesiac, aj nova vesmirna stanica okolo zeme aj mesiaca

Arvo  |  14. 07. 2017 16:06  |  Linux Firefox 44.0

Ostatně ani v 70. letech nebyl uskutečněn projekt sondy s návratem na Zemi se vzorkem hornin z Marsu. Poslat tam lidi nemá smysl. Poletí mnoho měsíců tam a zpátky, aby na povrchu pobyli pár dní? A co tam budou dělat? Sbírat vzorky? To může udělat robot. Dělat rozbory? Ty může taky udělat automatizovaná stanice. Jediné, k čemu by lidé byli nezbytní by byla stavba obytné stanice. Ovšem k čemu by tam byla? Nemáme způsob, jak tam dlouhodobě žít. Lépe je si nezničit vlastní planetu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 07. 2017 20:09 | Microsoft Windows 10 Chrome 59.0.3071.115

Kolonizace Marsu, jako prvního mimozemského území, je nejdůležitějším úkolem a posláním lidstva. Mars je naše cesta ke hvězdám. Nic by nemělo mít takovou důležitost jako tento projekt, proto ať to stojí jakékoliv prostředky, musíme je zaplatit!
Návratnost z kolonizace Marsu bude nedozírná, protože se tak vyhneme přelidnění, hladomorům a jako civilizace můžeme dále expandovat...

Bigo2  |  15. 07. 2017 16:51  |  Microsoft Windows 7 Firefox 50.0

Američané nemají ani schopné raketové motory, kupují je od Ruska a dokonce na to mají výjimku v sankcích. S motory dostali i výrobní technologii, ale tu se jim nepodařilo zvládnout... No, snad by jim je Rusové mohli nechat se slevou, ne?