Nenechte si ujít úplné zatmění Slunce: vybrali jsme 4 nejlepší živé přenosy

Chcete sledovat úplné zatmění Slunce, které dnes bude viditelné v USA? V tom případě vám doporučujeme následující live streamy:

1) NASA TV – v rámci „Eclipse Across America“ vás čeká vysílání ze 12 míst na Zemi, teleskopů, desítek výškových balonů atd. Následující stránky by měly běžet od 12 do 16 EDT (18 – 22 CET):

Pokud byste se raději dívali z mobilního telefonu, nalaďte si třeba Periscope.tv.

2) NASA EDGE – NASA EDGE bude průběh zatmění Slunce monitorovat ze Saluki Stadium v Carbondale (Illinois) a to od 11:45 EDT.

V případě zájmu můžete zkusit také přímý přenos z H-Alpha Telescope, Ca-K Telescope nebo White Light Telescope.

3) Slooh – tato společnost spolupracuje s observatořemi po celém světě, díky čemuž může streamovat v podstatě jakoukoliv astronomickou událost. Zatmění Slunce začne vysílat ze Stanley (Idaho) od 12:00 EDT.

4) Stream.live – Stream společně s NASA připravil interaktivní projekt zahrnující záběry z 52 výškových balónů vypuštěných z různých univerzit, astronomických klubů atd. Každý divák si na speciální mapě bude moct vybrat takový balón, který mu bude nejvíc vyhovovat.

Zatím se můžete podívat na záznam zatmění Slunce, které bylo loni viditelné v některých částech jihovýchodní Asie:

Zdroj: Business Insider

Témata článku: Vesmír, Facebook, iVysílání, YouTube, USA, Země, Mobilní telefon, Astronomie, Slunce, Zatmění Slunce, Live, Idaho, Celý svět, Jihovýchodní Asie, Teleskop, Asie, Živý přenos, Stream, Illinois, Observatoř, Úplné zatmění, CET, Tv vysílání, Následující stránka, Stanley

Baví vás technologie? Pojďte pracovat pro Computer!

** Hledáme nadšence do moderních technologií s obchodními zkušenostmi ** Hlavní pracovní náplní bude prodej inzerce do časopisů vydavatelství, především do Computeru ** Práce v Praze či Brně