Nový 3D skener vám ukáže, kde přesně přibíráte

Lézt na váhu můžete klidně každý den, nicméně dozvíte se maximálně to, kolik jste přibrali (či ubrali) celkově vzato. Oproti tomu zařízení zvané ShapeScale dokáže naskenovat vaše tělo a vytvořit jakéhosi virtuálního avatara, na němž krásně uvidíte, jakým přesně partiím byste měli věnovat zvýšenou pozornost.

Vše funguje v zásadě úplně jednoduše. Kolem uživatele se otáčí robotické rameno se senzory, které zachycují stovky obrázků a miliony datových bodů. Všechny získané informace jsou přenášeny do chytrého mobilního telefonu a zpracovávány. Senzory vám navíc dokážou poskytnout zvukovou zpětnou vazbu o každém dosaženém pokroku.

Proces digitalizace prý zabere méně než minutu. Z výsledného modelu zjistíte spoustu zajímavých informací – například kolik činí hmotnost vašeho tělesného tuku.

„ShapeScale umožňuje zobrazit změny, které vaše oči nemohou vidět. Nejde jen o počet kroků, které uděláte. Je to o získání viditelných výsledků,“ uvádí výrobce dotyčné hi-tech hračky na svých webových stránkách.

ShapeScale může pracovat i na baterii, což vám umožňuje vzít si ho s sebou do posilovny. Předprodejní cena činí 299 USD a koupit ho za ní se rozhodně vyplatí – po svém uvedení na trh (někdy počátkem příštího roku) tento přístroj totiž bude stát o celých 200 USD víc.

Zdroj: ShapeScale

Diskuze (11) Další článek: Roboty zažívají v USA a Kanadě velký rozmach, meziročně se jich instalovalo o třetinu více a rychle nahrazují lidi

Témata článku: Zdraví, Technika, Lidé, Gadgety, Příští rok, Skener, Robotické rameno, Datový bod, Rameno, Zajímavá informace, Speciální prsten, Výsledný model, Chytrá váha, Proces digitalizace, Webová stránka, Nový, Tělesný tuk, Předprodejní cena, Digitalizace, USD, Tuk, Senzor, Virtuální avatar, Zvýšená pozornost, Sken

Chytré prkno Mui a dalších šest projektů z Kickstarteru, které nejsou úplně pitomé

** Kickstarter je plný neúspěšných projektů ** A pak tam jsou ty, které splnily cíl hned několikanásobně ** Tyto patří k těm nejúspěšnějším za poslední dva měsíce

Astronomové objevili daleko za Plutem objekt s extrémní dráhou. Může ukazovat na existenci planety Devět

** Astronomové objevili daleko za Neptunem těleso 2015 TG387 ** Okolo Slunce se pohybuje po extrémně protáhlé dráze ** Jeho dráha může ukazovat na existenci planety Devět

Kvantový internet se blíží. Oproti tomu klasickému bude mnohem bezpečnější

** Jednotlivé bloky kvantového internetu už se pomalu vyvíjí a testují ** Kvantová síť už bude mít své uplatnění dříve, než bude všude dostupný kvantový internet ** Nejdříve půjde o doplněk ke klasickému internetu

Windows 10 už jsou na 700 milionech počítačů, ale není to jen labutí píseň?

** Windows 10 překonaly hranici 700 milionů instalací ** To je úctyhodné číslo a miliarda se blíží ** Analýzy ale i tak ukazují proměnu, jak používáme počítače a mobily