Placatozemec předvedl své podivné uvažování. Vědce z NASA označil za lháře

Existují lidé, kteří i dnes věří tomu, že je Země plochá. Jedním z nejhlasitějších zastánců je Nathan Thompson, zakladatel facebookové stránky Official Flat Earth & Globe Discussion, kde se sešlo už přes 30 tisíc příznivců této teorie. Nathan Thompson potkal v kavárně Starbucks odborníka za NASA a dal se s ním do řeči, vše si natáčel na selfie video a vznikla z toho zajímavá sonda do jeho uvažování.

Zdá se, že „placatozemcům“ dělá problém pochopit, jak se ve vesmíru může člověk utopit. Nejspíš jde o narážku na incident z roku 2013, při kterém se to málem přihodilo italskému astronautovi Lucu Parmitanovi – jeho helma se totiž během výstupu do kosmu začala plnit vodou.

Nathan tuto událost evidentně považuje za jakýsi důkaz toho, že NASA lže lidem. Když její zaměstnanec nereaguje, vysvětluje si to tím, že se mu nechce odpovídat na nepříjemné otázky. Následně se uchyluje k vyslovené verbální agresi.

Video v angličtině:

„Nebudeš se mnou mluvit? Nenávidíš Američany? Je to tak?“ útočí.

Jeho oponent se však nenechává vyvést z míry a vysvětluje mu, že není povinen se s ním bavit. Jejich „diskusi“ nakonec utne zaměstnanec Starbucksu, který Nathana požádá, aby odešel.

Placatozemci v padesátých letech minulého století založili organizaci Flat Earth Society, která má v současnosti tisíce členů z celého světa. Všichni jsou přesvědčeni o tom, že naše planeta má tvar placky a důkazy svědčící o opaku považují za podvrh. Organizace jako NASA či OSN podle nich usilují o ovládnutí světa a proto se jim nedá věřit.

Diskuze (34) Další článek: Asus ROG Zephyrus je herní notebook, který jako herní vůbec nevypadá. Jenže je v něm GTX 1080

Témata článku: Video, Věda, NASA, Země, Plochá Země, Lidé, Náboženství, Minulé století, Starbucks, Flat, SVE, Selfie, Incident, Vědec, Flat Earth Society, Uvažování, Důkaz , Astronaut, Flat Earth, Lhář, Tisíc členů, Thompson, Helma, Nath

Sci-fi epos Starfield přibližuje v novém videu nebezpečnou zónu Settled Systems

Galaxie vám bude otevřená, ale rozhodně nebude bezpečná.

StarfieldVideo