Placatozemec předvedl své podivné uvažování. Vědce z NASA označil za lháře

Existují lidé, kteří i dnes věří tomu, že je Země plochá. Jedním z nejhlasitějších zastánců je Nathan Thompson, zakladatel facebookové stránky Official Flat Earth & Globe Discussion, kde se sešlo už přes 30 tisíc příznivců této teorie. Nathan Thompson potkal v kavárně Starbucks odborníka za NASA a dal se s ním do řeči, vše si natáčel na selfie video a vznikla z toho zajímavá sonda do jeho uvažování.

Zdá se, že „placatozemcům“ dělá problém pochopit, jak se ve vesmíru může člověk utopit. Nejspíš jde o narážku na incident z roku 2013, při kterém se to málem přihodilo italskému astronautovi Lucu Parmitanovi – jeho helma se totiž během výstupu do kosmu začala plnit vodou.

Nathan tuto událost evidentně považuje za jakýsi důkaz toho, že NASA lže lidem. Když její zaměstnanec nereaguje, vysvětluje si to tím, že se mu nechce odpovídat na nepříjemné otázky. Následně se uchyluje k vyslovené verbální agresi.

Video v angličtině:

„Nebudeš se mnou mluvit? Nenávidíš Američany? Je to tak?“ útočí.

Jeho oponent se však nenechává vyvést z míry a vysvětluje mu, že není povinen se s ním bavit. Jejich „diskusi“ nakonec utne zaměstnanec Starbucksu, který Nathana požádá, aby odešel.

Placatozemci v padesátých letech minulého století založili organizaci Flat Earth Society, která má v současnosti tisíce členů z celého světa. Všichni jsou přesvědčeni o tom, že naše planeta má tvar placky a důkazy svědčící o opaku považují za podvrh. Organizace jako NASA či OSN podle nich usilují o ovládnutí světa a proto se jim nedá věřit.

Témata článku: Video, Věda, NASA, Země, Lidé, Náboženství, Flat, Selfie, Starbucks, Thompson, Vědec, Astronaut, Minulé století, Důkaz

• Erik Bročko 31. 5. 2017 13:45:11
    Na Facebooku je taká skupina (https://fb.com/groups/567884763367327/), v...
  • kojenec 31. 5. 2017 11:12:09
    Osobně to považuji za recesistické "spiknutí", podobně jako většina videí...
  • kazeasch 31. 5. 2017 10:27:53
    Nedávno byl na youtube jeden earth flatter ve StandaShow. No řeknu vám, to...

Oči na obloze: Kolik družic právě funguje na oběžné dráze?

** Kosmický průmysl vygeneroval vloni 339,1 miliard dolarů ** Na oběžné dráze pracuje přes 1400 družic ** Vloni odstartovalo do vesmíru 126 nových

Dnes | Kubala Petr | 3

Co je realita a fikce? Brzy to nepoznáme. A.I. ze Stanfordu tvoří fotky z neexistujících měst

** Fotografii každý vnímá jako jednoznačný důkaz ** časem to ale přestane platit ** Strojové učení se totiž neustále zdokonaluje

16.  8.  2017 | Čížek Jakub | 12

Měsíc měl magnetické pole přes 2 miliardy let

** Dnešní Měsíc má jenom velmi slabé magnetické pole, ale dříve tomu bylo jinak ** Magnetické pole Měsíce svého času bylo dokonce silnější, než je současné magnetické pole Země ** Někdy v době před 3 miliardami let však prakticky vyhaslo... nebo ne?

16.  8.  2017 | Mihulka Stanislav | 4