Ruský tanker jako první proplul Arktidou bez doprovodného ledoborce

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 8

Názory k článku

20. 12. 2017 13:13

A odkedy je Sabetta na Jamale v Nórsku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 08. 2017 14:09

1. Ke zvýšení oteplení díky otevření této cesty nedojde. Právě naopak. Cesta je kratší a vede k úspoře paliva. A to zboží se poveze tak jako tak. Buď delší cestou jako dříve a nebo touto novou kratší.
2. K nějakému znečištění vody samozřejmě dojde. Ale zase. Buď se znečistí stará cesta více protože je delší nebo tahle nová méně protože je kratší. Ve výsledku je to menší množství úniku.
3. Zemní plyn můžou spalovat i jiné tankery a lodě. Ale dělají to jen kvůli přísným emisní limitům u pobřeží některých státu - jinak by je vůbec nepustili do přístavu. Takže ekologické to je jen na tu krátkou chvíli když připlouvá loď do přístavu. Pak se to zase přepne a celou plavbu to produkuje vysoké emise síry a dusíku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 08. 2017 16:12

Jak to vůbec vypadá s těmi novými Ruskými ledoborci na jaderný pohon?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 08. 2017 15:40

Rusko je sice objednavatel a za tanker a dalsie zaplatil, ale nevyraba ich, vyraba ich Juzna Korea - lodenice Daewoo Shipbulding & Marine Engineering.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 08. 2017 14:11

Tak konečně se nám otepluje. Už aby to bylo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor