Singapore Airlines ve čtvrtek představily nové uspořádání interiéru pro svou flotilu Airbusů A380. Létá s nimi už deset let a je to první takto významná přestavba, která se dotkne všech vyšších tříd.

Singapore Airlines ve čtvrtek představily nové uspořádání interiéru pro svou flotilu Airbusů A380. Létá s nimi už deset let a je to první takto významná přestavba, která se dotkne všech vyšších tříd.

Největší změna je v první třídě, kde aerolinky sníží počet tzv. Suites z dvanácti na šest. Suites jsou na horní palubě Airbusu a jde doslova o hotelové pokoje v oblacích. Na tomto obrázku je jednomístná varianta. Lůžko má rozměry 193 × 68 cm, takže nejde o zcela plnohodnotnou velikost.

Největší změna je v první třídě, kde aerolinky sníží počet tzv. Suites z dvanácti na šest. Suites jsou na horní palubě Airbusu a jde doslova o hotelové pokoje v oblacích. Na tomto obrázku je jednomístná varianta. Lůžko má rozměry 193 × 68 cm, takže nejde o zcela plnohodnotnou velikost.

Tady je varianta Suite pro dva s manželským lůžkem. Když si všimnete, jsou to vlastně dvě běžná Suites bez dělicí přepážky. Lůžka se při nepoužívání dají sklopit nebo složit do pohovky určené k sezení.

Tady je varianta Suite pro dva s manželským lůžkem. Když si všimnete, jsou to vlastně dvě běžná Suites bez dělicí přepážky. Lůžka se při nepoužívání dají sklopit nebo složit do pohovky určené k sezení.

Vlevo je vidět složené lůžko. Na stěně je 32" monitor s multimediálním systémem. Jeho součástí jsou bezdrátová sluchátka s tlumením vnějšího hluku.

Vlevo je vidět složené lůžko. Na stěně je 32" monitor s multimediálním systémem. Jeho součástí jsou bezdrátová sluchátka s tlumením vnějšího hluku.

Pohled na ovládání interiéru Suite a bezdrátový tablet, kterým lze mimo jiné přivolat obsluhu a ovládat osvětlení. V každém Suite je deset světelných zdrojů, které lze nastavovat buď individuálně, nebo volit jeden z pěti připravených režimů. Za posuvnými dveřmi je ulička podél letadla.

Pohled na ovládání interiéru Suite a bezdrátový tablet, kterým lze mimo jiné přivolat obsluhu a ovládat osvětlení. V každém Suite je deset světelných zdrojů, které lze nastavovat buď individuálně, nebo volit jeden z pěti připravených režimů. Za posuvnými dveřmi je ulička podél letadla.

V Suite jsou také nejrůznější odkládací prostory.

V Suite jsou také nejrůznější odkládací prostory.

I když na palubě Singapore Airlines stále chybí sprcha, takhle vypadá koupelna a WC. Je společná pro všechny cestující v první třídě, každý nemá k dispozici svoji vlastní.

I když na palubě Singapore Airlines stále chybí sprcha, takhle vypadá koupelna a WC. Je společná pro všechny cestující v první třídě, každý nemá k dispozici svoji vlastní.

Na horní palubě je také 78 míst ve třídě Business class.

Na horní palubě je také 78 míst ve třídě Business class.

Zde má každý svůj osobní prostor chráněný skořepinou z uhlíkového kompozitu.

Zde má každý svůj osobní prostor chráněný skořepinou z uhlíkového kompozitu.

Sedadlo je možné stisknutím tlačítka proměnit na lůžko s délkou 198 cm.

Sedadlo je možné stisknutím tlačítka proměnit na lůžko s délkou 198 cm.

Přepážka mezi sedadly ve středním bloku se dá zasunout a opět tím vznikne prostor pro dva. Včetně dvoulůžka.

Přepážka mezi sedadly ve středním bloku se dá zasunout a opět tím vznikne prostor pro dva. Včetně dvoulůžka.

Displej multimediálního systému je trochu menší než ve Suites, i tady jsou ale různé odkládací prostory.

Displej multimediálního systému je trochu menší než ve Suites, i tady jsou ale různé odkládací prostory.

Také v Business class dostane cestující bezdrátová sluchátka vybavená redukcí vnějšího hluku.

Také v Business class dostane cestující bezdrátová sluchátka vybavená redukcí vnějšího hluku.

Teď už jsme o patro níž, na hlavní palubě Airbusu A380, kde je třída Premium economy. Tedy ještě ne úplný základ.

Teď už jsme o patro níž, na hlavní palubě Airbusu A380, kde je třída Premium economy. Tedy ještě ne úplný základ.

Jsou tady lepší sedadla s větší šířkou a více místa pro nohy. A rovněž bezdrátová sluchátka pro palubní multimediální systém s displejem 13". Mimochodem pro každou třídu má Singapore Airlines jiný jídelní lístek.

Jsou tady lepší sedadla s větší šířkou a více místa pro nohy. A rovněž bezdrátová sluchátka pro palubní multimediální systém s displejem 13". Mimochodem pro každou třídu má Singapore Airlines jiný jídelní lístek.

A tohle je už třída Economy, kde na 343 místech stráví let většina cestujících.

A tohle je už třída Economy, kde na 343 místech stráví let většina cestujících.

Sedadla už nejsou kožená, mají menší šířku, méně místa pro nohy, klasické sklopné stolky...

Sedadla už nejsou kožená, mají menší šířku, méně místa pro nohy, klasické sklopné stolky...

...a špuntová sluchátka k 11palcovému displeji multimediálního systému.

...a špuntová sluchátka k 11palcovému displeji multimediálního systému.

Největší změna je v první třídě, kde aerolinky sníží počet tzv. Suites z dvanácti na šest. Suites jsou na horní palubě Airbusu a jde doslova o hotelové pokoje v oblacích. Na tomto obrázku je jednomístná varianta. Lůžko má rozměry 193 × 68 cm, takže nejde o zcela plnohodnotnou velikost.
Tady je varianta Suite pro dva s manželským lůžkem. Když si všimnete, jsou to vlastně dvě běžná Suites bez dělicí přepážky. Lůžka se při nepoužívání dají sklopit nebo složit do pohovky určené k sezení.
Vlevo je vidět složené lůžko. Na stěně je 32" monitor s multimediálním systémem. Jeho součástí jsou bezdrátová sluchátka s tlumením vnějšího hluku.
Pohled na ovládání interiéru Suite a bezdrátový tablet, kterým lze mimo jiné přivolat obsluhu a ovládat osvětlení. V každém Suite je deset světelných zdrojů, které lze nastavovat buď individuálně, nebo volit jeden z pěti připravených režimů. Za posuvnými dveřmi je ulička podél letadla.
18
Fotogalerie

Singapore Airlines ukázaly nový interiér Airbusu A380. Je to hotel v oblacích

Singapore Airlines ve čtvrtek představily nové uspořádání interiéru pro svou flotilu Airbusů A380. Létají s nimi už deset let a jde o první takto významnou přestavbu.

Největší změna je v první třídě, kde aerolinky sníží počet tzv. Suites z dvanácti na šest. Suites jsou na horní palubě Airbusu a jde doslova o hotelové pokoje v oblacích.

Airbus A380 s novým interiérem poprvé vyletí 18. prosince na lince ze Singapuru do Sydney. Úprava bude hotová u pěti letounů a u ostatních čtrnácti to chce letecká společnost stihnout do roku 2020.

Singapore Airlines dnes s Airbuse A380 létá do těchto měst: Auckland, Peking, Frankfurt, Hong Kong, Londýn, Melbourne, Bombaj, Nové Dillí, New York, Paříž, Šanghaj, Sydney a Curych.

Zdroj: Singapore Airlines via Zdopravy.cz

Určitě si přečtěte

Články odjinud