NASA | Mezinárodní vesmírná stanice

Sojuz dnes odstartoval a úspěšně vynesl astronauty k ISS. Podívejte se na fotogalerii

Ve čtvrtek 20. dubna 2017 vynesla raketa Sojuz FG k Mezinárodní vesmírné stanici loď Sojuz MS-04. NASA zveřejnila další fotografie, které doplňujeme ke staršímu článku.

Posádku tvoří Fjodor Jurčichin (1959, Rusko) a Jack Fisher (1974, USA). Na ISS se připojí k trojici Peggy Whitsonová (1960, USA), Thomas Pesquet (1978, Francie) a Oleg Novickij (1971, Rusko). Jurčichin, Fisher a Whitsonová se v Sojuzu 3. září vrátí zpět na Zemi.

Prohlédněte si komentovanou galerii

Diskuze (6) Další článek: Facebook vytvořil helikoptéru, která bude poskytovat internet v ohrožených oblastech

Témata článku: Země, Výzkum, USA, SpaceX, NASA, Rusko, Francie, Mezinárodní vesmírná stanice, Raketoplány, Sojuz, Astronaut, Komentovaná galerie, Fotogalerie, Sojuz MS, Oleg, ODS, Peggy Whitson, Astron, ISS, Thomas Pesquet, Starý článek

Ve Windows se občas něco rozbije, načež vyskočí deprimující chybový dialog

** Jistě je zná každý z vás: chybové hlášky Windows ** Informují o chybě, ale často vlastně vůbec nic neřeknou ** Po 30 letech si toho v Redmondu konečně všimli

Bizarní šmejdy z asijských e-shopů: Když to stojí pár dolarů, pochybujte o tom

** Typické žluté obálky z Číny už před lety zavalily nejen Českou poštu ** Pokud ale něco stojí dolar, často tomu odpovídá i kvalita ** Jak vypadají příklady těch nejbizarnější šmejdů?

Jak je na tom baterie ve vašem notebooku? Otestujte si ji!

** Životnost akumulátorů není neomezená a jednoho dne přijde konec ** Otestovat stav baterie můžete pomocí celé řady nástrojů ** Případné problémy díky nim odhalíte dřív než bude pozdě