Sojuz dnes odstartoval a úspěšně vynesl astronauty k ISS. Podívejte se na fotogalerii

Ve čtvrtek 20. dubna 2017 vynesla raketa Sojuz FG k Mezinárodní vesmírné stanici loď Sojuz MS-04. NASA zveřejnila další fotografie, které doplňujeme ke staršímu článku.

Posádku tvoří Fjodor Jurčichin (1959, Rusko) a Jack Fisher (1974, USA). Na ISS se připojí k trojici Peggy Whitsonová (1960, USA), Thomas Pesquet (1978, Francie) a Oleg Novickij (1971, Rusko). Jurčichin, Fisher a Whitsonová se v Sojuzu 3. září vrátí zpět na Zemi.

Prohlédněte si komentovanou galerii

Diskuze (6) Další článek: Facebook vytvořil helikoptéru, která bude poskytovat internet v ohrožených oblastech

Témata článku: Výzkum, SpaceX, NASA, Kosmonautika, USA, Země, Francie, Mezinárodní vesmírná stanice, Rusko, Sojuz, Raketoplány, Astron, Starý článek, Sojuz MS, Oleg Novickij, Thomas Pesquet, ISS, Oleg, Astronaut, Whitson, Peggy Whitson, ODS, Fotogalerie, Pesquet, Komentovaná galerie

Legenda s červenou tečkou. Začalo to papírovým zápisníkem, teď ThinkPad slaví 30 let

Ikonický notebook ThinkPad, který vzešel z dílny IBM, ale od roku 2004 se o jeho vývoj stará Lenovo, oslavil v říjnu třicáté narozeniny. Připomeňte si jeho klíčové modely i důležité milníky, které světu laptopů ThinkPady přinesly.

ThinkPadIBMLenovo

Druhá největší kryptoburza se potopila. Poškodila také Bitcoin, jeho hodnota je nejnižší za dva roky

**Bahamská kryptoburza FTX patřila k největším kryptoburzám a v USA zbankrotovala. **Její šéf peníze klientů půjčil druhé svojí firmě na půjčky. **Krtyptoburza Binance chtěla FTX koupit, z obchodu ale sešlo a FTX se dostala do krize likvidity.

Kryptoměny