NASA | Mezinárodní vesmírná stanice

Sojuz dnes odstartoval a úspěšně vynesl astronauty k ISS. Podívejte se na fotogalerii

Ve čtvrtek 20. dubna 2017 vynesla raketa Sojuz FG k Mezinárodní vesmírné stanici loď Sojuz MS-04. NASA zveřejnila další fotografie, které doplňujeme ke staršímu článku.

Posádku tvoří Fjodor Jurčichin (1959, Rusko) a Jack Fisher (1974, USA). Na ISS se připojí k trojici Peggy Whitsonová (1960, USA), Thomas Pesquet (1978, Francie) a Oleg Novickij (1971, Rusko). Jurčichin, Fisher a Whitsonová se v Sojuzu 3. září vrátí zpět na Zemi.

Prohlédněte si komentovanou galerii

Diskuze (6) Další článek: Facebook vytvořil helikoptéru, která bude poskytovat internet v ohrožených oblastech

Témata článku: Výzkum, SpaceX, Země, USA, NASA, Rusko, Francie, Mezinárodní vesmírná stanice, Raketoplány, Sojuz, Starý článek, Fotogalerie, Astron, Peggy Whitson, Sojuz MS, Astronaut, Oleg, ISS, Komentovaná galerie, Thomas Pesquet

Apple ukázal novinky: iPad Pro má překonat notebooky a vrací se Mac mini!

** Apple v New Yorku představoval počítačové novinky ** iPad Pro prý zatočí s notebooky ** Dočkali jsme se také návratu Mac mini