Sojuz odstartoval a astronauti mise 53 dorazili k ISS. Doplnili jsme aktuální fotografie

Za pár dnů z kazašského Bajkonuru odstartuje raketa Sojuz, která v rámci misí 53/54 vynese k ISS trojici astronautů. Skvělý fotograf NASA Bill Ingalls dokumentoval přípravu týmu v Hvězdném městečku u Moskvy a přesun rakety na startovací rampu v Kazachstánu.

Seznamte se s trojicí astronautů:

• Mark Vande Hei (NASA): narodil se v roce 1966, před nástupem do NASA byl v americké armádě, potom učil fyziku ve West Pointu. Bude to jeho první vesmírný let.
  • Alexandr Misurkin (Rusko): bývalý vojenský pilot se narodil v roce 1977, k ISS se už jednou vydal v roce 2013 v rámci mise 35/36.
  • Joe Acaba (NASA): narodil se v roce 1967, profesí je hydrogeolog a aktuální mise 53/54 bude už jeho třetí výlet do vesmíru.

Prohlédněte si komentovanou galerii.

Témata článku: Vesmír, NASA, Mezinárodní vesmírná stanice, Raketa, Rusko, Skafandry, Sojuz, Fotograf, Kazachstán, Astronaut, Americká armáda, Skvělý fotograf, Komentovaná galerie, Převoz, Mise, West Point, Moskva

• prophet 11. 9. 2017 8:43:19
    V tej velkej budove (MIK 112) za lokomotivou s raketou sa kedysi skladali,...
  • shadow_warior 11. 9. 2017 7:13:43
    hehe ty černe obrazovky v testovacim stredisku s windows vista nebo tojsou...

Tisíce objevených exoplanet. Kdo ale vidí nás? A můžeme se před mimozemšťany schovat?

** Astronomové objevili tisíce exoplanet, které přecházejí před svou hvězdou a způsobují poklesy její jasnosti ** Mimozemské civilizace mohou vidět přechod maximálně 3 planet Sluneční soustavy před Sluncem ** Vědci vytipovali oblasti a planety, ze kterých je vidět přechod Země

Včera | Kubala Petr | 3

Kremace žehem: sonda Cassini zítra shoří v atmosféře Saturnu

** Sonda Cassini po dvaceti letech ve vesmíru končí svou misi ** Od roku 2004 zkoumala Saturn a jeho měsíce ** V pátek odpoledne shoří v atmosféře planety, avšak data bude vysílat do poslední chvíle.

14.  9.  2017 | Kubala Petr | 1