Sojuz odstartoval a astronauti mise 53 dorazili k ISS. Doplnili jsme aktuální fotografie

Za pár dnů z kazašského Bajkonuru odstartuje raketa Sojuz, která v rámci misí 53/54 vynese k ISS trojici astronautů. Skvělý fotograf NASA Bill Ingalls dokumentoval přípravu týmu v Hvězdném městečku u Moskvy a přesun rakety na startovací rampu v Kazachstánu.

Seznamte se s trojicí astronautů:

• Mark Vande Hei (NASA): narodil se v roce 1966, před nástupem do NASA byl v americké armádě, potom učil fyziku ve West Pointu. Bude to jeho první vesmírný let.
  • Alexandr Misurkin (Rusko): bývalý vojenský pilot se narodil v roce 1977, k ISS se už jednou vydal v roce 2013 v rámci mise 35/36.
  • Joe Acaba (NASA): narodil se v roce 1967, profesí je hydrogeolog a aktuální mise 53/54 bude už jeho třetí výlet do vesmíru.

Prohlédněte si komentovanou galerii.

Témata článku: Vesmír, NASA, Mezinárodní vesmírná stanice, Raketa, Rusko, Sojuz, Skafandry, Astronaut, Komentovaná galerie, Akt, Moskva, Vesmírný let, Arriva, Fotograf, West Point, Americká armáda, Skvělý fotograf, Mise, Převoz, Kazachstán