Sojuz za ranního rozbřesku dopadl do kazašské stepi. NASA zveřejnila nádherné fotky

NASA 3. září ukončila misi k Mezinárodní vesmírné stanici s pořadovým číslem 52. Návratový modul Sojuz přistál v kazašské stepi. Přistání proběhlo brzy ráno a vycházející Slunce dovolilo pořídit nádherné fotografie.

Mise oficiálně začala 2. června 2017. Je zajímavá také rekordem astronautky Peggy Whitson. Za svůj život strávila ve vesmíru téměř dva roky, přesně 665 dnů. Žádná žena nebyla ve vesmíru déle a současně jde i o americký rekord nehledě na pohlaví.

Diskuze (8) Další článek: Gigabyte představil nejmenší GeForce GTX 1080, která má dokonce i zvýšené frekvence

Témata článku: Vesmír, NASA, Mezinárodní vesmírná stanice, Slunce, Sojuz, Orm, Step, Štěp, Vycházející slunce, Nádherná fotografie, Kazašská step, Rekord, Peggy Whitson, Mise, Návratový modul, Ula, Rozbřesk, Arrival, Fotka, Pořadové číslo, Whitson, Kaz, Arriva

Mexické drogové kartely používají drony s malými bombami. Odhození a zásah rovnou nafilmují

** Mexické drogové kartely využívají pozoruhodné nekonvenční zbraňové systémy ** Patří mezi ně rovněž drony v mnoha podobách ** Nedávno zveřejněné video zachycuje útok dronu shazujícího malé bomby

MexikoDrogyZbraně

Pitva Samsungu Galaxy Z Fold2. Vnitřnosti ohebného telefonu, to je technologický koncert

Skládací telefony jsou stále docela nové a drahé, takže se nepoštěstí narazit na kus k popravě každý den. Tento má zničený vnitřní displej, ale jinak je funkční. Tak se pojďme podívat, jak to Samsung uvnitř vyřešil.

Ohebný displejSamsungPitva