NASA | Sojuz

Sojuz za ranního rozbřesku dopadl do kazašské stepi. NASA zveřejnila nádherné fotky

NASA 3. září ukončila misi k Mezinárodní vesmírné stanici s pořadovým číslem 52. Návratový modul Sojuz přistál v kazašské stepi. Přistání proběhlo brzy ráno a vycházející Slunce dovolilo pořídit nádherné fotografie.

Mise oficiálně začala 2. června 2017. Je zajímavá také rekordem astronautky Peggy Whitson. Za svůj život strávila ve vesmíru téměř dva roky, přesně 665 dnů. Žádná žena nebyla ve vesmíru déle a současně jde i o americký rekord nehledě na pohlaví.

Diskuze (8) Další článek: Gigabyte představil nejmenší GeForce GTX 1080, která má dokonce i zvýšené frekvence

Témata článku: Vesmír, Mezinárodní vesmírná stanice, NASA, Slunce, Sojuz, Štěp, Návratový modul, Orm, Rozbřesk, Peggy Whitson, Arrival, Nádherná fotografie, Rekord, Step, Fotka, Ula, Pořadové číslo, Kaz, Arriva, Mise, Whitson, Vycházející slunce, Kazašská step

Nejlevnější router s Wi-Fi 6 v testu: vážně ještě chcete kupovat routery jen pro 802.11ac?

** Otestovali jsme TP-Link Archer AX10, nejdostupnější router s Wi-Fi 6 ** Šetřilo se, ale zatím ty ústupky tolik nebolí ** Pro domácí síťování pohodlná volba, do firmy ale chcete něco lepšího