NASA | Sojuz

Sojuz za ranního rozbřesku dopadl do kazašské stepi. NASA zveřejnila nádherné fotky

NASA 3. září ukončila misi k Mezinárodní vesmírné stanici s pořadovým číslem 52. Návratový modul Sojuz přistál v kazašské stepi. Přistání proběhlo brzy ráno a vycházející Slunce dovolilo pořídit nádherné fotografie.

Mise oficiálně začala 2. června 2017. Je zajímavá také rekordem astronautky Peggy Whitson. Za svůj život strávila ve vesmíru téměř dva roky, přesně 665 dnů. Žádná žena nebyla ve vesmíru déle a současně jde i o americký rekord nehledě na pohlaví.

Diskuze (8) Další článek: Gigabyte představil nejmenší GeForce GTX 1080, která má dokonce i zvýšené frekvence

Témata článku: Vesmír, Mezinárodní vesmírná stanice, NASA, Slunce, Sojuz, Rekord, Kaz, Orm, Step, Pořadové číslo, Ula, Štěp, Mise, Peggy Whitson, Whitson, Fotka, Vycházející slunce, Arrival, Návratový modul, Kazašská step, Nádherná fotografie, Rozbřesk, Arriva

Výkon herního počítače za 139 Kč nebo i úplně zadarmo. Geforce Now startuje!

** Dlouhý betatest končí a nyní všichni mohou hrát přes internet ** Nemusíte žádné hry kupovat znovu. Jede to, co už máte v knihovnách na Steamu, Uplay, Battle.net a jinde ** Roční náklady odpovídají ceně jedné běžné hry