Sonda Juno krouží kolem Jupiteru a posílá domů nádherné fotografie [galerie]

Vesmírná Sonda Juno je od loňského roku na oběžné dráze kolem Jupiteru. I když teď největší slávu sbírá Cassini, která prolétává mezi prstenci Saturnu, Juno posílá na Zemi skvělé fotky největší planety sluneční soustavy. Na tomto obrázku je umělecké znázornění sondy s Jupiterem v pozadí.

Podívejte se na komentovanou galerii

Témata článku: Země, NASA, Astronomie, Saturn, Sluneční soustava, Jupiter, Cassini, Oběžná dráha, Galerie, Sonda, Fotograf, Znázornění, Juno, Komentovaná galerie, Loňský rok, Dům, Prstenec, Vesmírná sonda, Nádherná fotografie, Fotografie

Proč se střídají roční období

22.  9.  2017 | Králík Ondřej | 3

Asteroid se rozpadl a začal se chovat jako kometa

** 288P se nachází v hlavním pásu planetek mezi Marsem a Jupiterem ** Dvě podobně velká tělesa obíhají okolo sebe po velmi protáhlé dráze ** Po přiblížení ke Slunci vykazují kometární aktivitu

22.  9.  2017 | Kubala Petr

Země se jenom o vlásek vyhnula věčnému zmrznutí

** Země po většinu doby své existence zmrzlá rozhodně nebyla ** Podle nového výzkumu tomu však unikla jen o vlásek ** Kdyby totiž byla jenom o 15 procent dále od Slunce, tak by prý kompletně celá zamrzla

20.  9.  2017 | Mihulka Stanislav | 9

Top 5: Když technika dokáže sloužit déle, než je zvykem

V době zařízení s plánovanou dobou použití, která tak tak přesahuje zákonem danou záruční dobu, je pozoruhodné, jak některé technologie a produkty dokážou dlouho pracovat.

20.  9.  2017 | Michlovský Jakub | 58