SpaceX dnes podesáté vyletěl k ISS. První stupeň rakety bez problémů přistál

SpaceX dnes vypustil raketu Falcon 9 s vesmírnou lodí Dragon plnou vybavení a zásob pro Mezinárodní vesmírnou stanici. Prohlédněte si komentovanou galerii nebo si pusťte video s komentovaným přenosem startu.

Doplněno: Pusťte si ještě toto video s přistáním prvního stupně rakety.

Diskuze (9) Další článek: Pojďme programovat elektroniku: Žádný bastlíř se neobejde bez armády švábů

Témata článku: Vesmír, SpaceX, NASA, Kosmonautika, Elon Musk, Raketa, Mezinárodní vesmírná stanice, Falcon, Apollo, Skafandry, Stupeň, Spáč, CRS, SPAC, Problém, První stupeň, Stupeň rakety, Astronaut, Stupeň raket, Stage, ISS, Spa, Skafandr

Srovnávací test: Wi-Fi 6 mesh do 5 000 Kč. Víc antén neznamená lepší signál, vyhrály nenápadné krabičky

Pro pokrytí domů či větších bytů rychlou Wi-Fi je ideální mesh řešení, a to takové, které už myslí na budoucnost, a tedy podporuje Wi-Fi 6. Otestovali jsme jich pro vás rovnou osm.

Srovnávací testRouterWi-Fi
Microsoft vydal Windows 11 verze 22H2. Jak aktualizovat hned teď?

**Aktualizace s názvem 2022 Update je od úterý od 19:00 oficiálně dostupná všem **Distribuce Windows 11 22H2 bude řízená, takže se může protáhnout na týdny až měsíce **Pokud máte kompatibilní počítač, rovnou na verzi 22H2 přejdete z Desítek

Windows 11Windows UpdateMicrosoft
Zuckerbergovo metaverzum je zatím tak špatné, že jej nechtějí používat ani jeho zaměstnanci

**V interním oběžníku šéf metaverza v Metě přiznává, že jeho hlavní aplikaci nechtějí používat ani lidé z vývoje. **Horizon Worlds trpí řadou chyb, špatným výkonem nebo neslavně vypadající grafikou. **Ani po výzvě od šéfa metaverza zaměstnanci aplikaci příliš nepoužívají, takže je management musí donutit.

MetametaverseVirtuální realita

Začíná platit Digital Markets Act. Kladivo na Apple, Alphabet, Metu i Microsoft. Může změnit pravidla internetu

** Dnes vstupuje v platnost Digital Markets Act ** Příští rok udělá z digitálních hegemonů strážce přístupu ** A každý takový strážce bude podléhat tvrdé regulaci

Evropská uniePrávoInternet
Největší proměna Outlooku za dlouhá léta. Takhle bude nový pošťák vypadat

**Outlook postavený na webovém základě už podporuje osobní účty Microsoft. **Testování se tak rozšiřuje na jednotlivce, program má však k dokončení stále daleko. **Za pár týdnů bude sjednoceným pošťákem nahrazena také Pošta.

E-mailOutlookOutlook.comMicrosoft