Ono to samozřejmě neúčinkuje. Jenže prodávat musíte to, co lidé chtějí. Kdybyste prodávali obyčejné přípravky proti stárnutí, které zpomalují stárnutí o 2 třetiny, tak přijdete na mizinu. Pamatujte si, že co si zákazník vybere, tak s tím je spokojen. Lidi mají jiný způsob uvažování.
Oni nechcou, to co by jim pomohlo, ale chcou to, co pomohlo nejvíce lidem, anebo ze všech přípravků chcou ten nejlepší. Přirovnal bych to k huse na smetaně s červeným zelím. Tak oni nechcou smetanu, zelí, bobkový list, kmín, ani husí sádlo, ale jen husí prsa. To jim nechutná, tak ještě řeknou, že jste je podvedli.
Léky proti stárnutí se vůbec nevyplatí prodávat. Na stalemladi musíme postupně přecházet na jiné věci, co lidi chtějí. Největším trhákem jsou kapky do nosu, pilulky proti bolestem hlavy nebo kloubů, všelijaké afrodisiaka, prášky na spaní a podobně.