Starý nákladní kontejner se změní na prototyp vesmírného habitatu

Hliníkový nákladní kontejner, který byl zhruba před 15 lety vyroben za účelem transportu různých velkých zařízení na Mezinárodní vesmírnou stanici, bude transformován na prototyp vesmírného habitatu. Jde o další krok na cestě k realizaci plánované stanice Deep Space Gateway.

Deep Space Gateway by se měla nacházet na oběžné dráze Měsíce a astronauti by v ní měli žít až po dobu jednoho roku. To samozřejmě bude vyžadovat odpovídající vybavení.

Vnitřek kontejneru bude proměněn v jakési obydlí s místy pro práci i cvičení a s úložnými prostory pro jídlo, vodu, toaletní potřeby… prostě všechno, co potřebujete ke spokojené existenci ve vesmíru.

„Když jste doma, je snadné brát určité věci jako samozřejmost. Ale když se nacházíte mimo nízkou oběžnou dráhu Země, tak něco tak jednoduchého, jako zavolat rodině, je o něčem úplně jiném,“ uvedl Bill Pratt ze společnosti Lockheed Martin, která má tento projekt na starost. „Proto při práci na tomto habitatu musíme přemýšlet jiným způsobem.“

Dotyčný kontejner má dokonce jméno – Donatello. Není bez zajímavosti, že na rozdíl od dalších dvou kontejnerů (ano… Leonarda a Raffaella) nebyl nikdy používán. Jeho rekonstrukce potrvá přibližně 18 měsíců.

Zdroj: The Washington Post, Foto: Lockheed Martin

Podívejte se na zajímavé video z Mezinárodní vesmírné stanice:

Diskuze (6) Další článek: Adobe vyvinul exotickou barevnou paletu Playful Palette. Zapomeňte na tradiční výběr barvy

Témata článku: Technika, Vesmír, NASA, Prototyp, Měsíc, Mezinárodní vesmírná stanice, Kolonizace, Oběžná dráha, Dispozice, Lockheed, Rekonstrukce, Zajímavé video, Starý, Washington Post, Habitat, Určitá věc, Kontejner, Úložný prostor, Lockheed Martin, Nákladní kontejner, Vnitřek, Pratt, Gateway, The Washington Post, Washington

Rozluštili jsme infračervený signál a připojili starou stropní klimatizaci k internetu

** Nedávno jsme si pohráli s mobilní klimatizací a Wi-Fi ** Ale co se starými kancelářskými kusy? ** Dekódujeme jejich IR signál a vyrobíme si Wi-Fi ovladač

Pojďme programovat elektronikuProgramování
Google ukázal, jak probíhal největší DDoS historie. Za jedinou sekundu musel ustát aktivitu jako Wikipedie za celý den

** Síla DDoS začíná růst exponenciálně a také jejich počty ** Naše internetové štíty je ale zatím dokážou zastavit ** Nejvíce práce má Cloudflare, Google a Microsoft

DDoSInternet
Domácí síť bez kompromisů. Jak dosáhnout na maximální propustnost a dokonalé pokrytí

Rychlost sítě omezuje ten nejpomalejší prvek po cestě. Poradíme vám, jak vybudovat síť s maximální propustností a dokonalým pokrytím domácnosti.

SíťRouter