Raketa | Stavebnice | Lego

Stavebnice Lego Saturn V se začala prodávat. Metr vysoká raketa! [aktualizováno]

Dnes se za 3 299 Kč (v internetovém obchodě Lego) začala prodávat nová stavebnice z řadě Lego Ideas: NASA Apollo Saturn V. Jde o legendární raketu Saturn V, která sloužila mezi lety 1967–1973 při cestách k Měsíci.

Lego Ideas je komunitní program Lega, ve kterém fandové navrhují témata dalších stavebnic a potom hlasují, který z návrhů se má realizovat. Autory Saturnu V jsou Felix Stiessen a Valérie Roche.

Raketa bude po složení měřit na výšku jeden metr, je připravena v měřítku přibližně 1 : 110. Je to fyzicky nejvyšší model v řadě Ideas a se svými 1969 díly také jeden z nejkomplexnějších.

Model má stejně jako originální raketa tři stupně. Pod nimi vidíte lunární a velitelský modul. Složená raketa může stát ve svislé poloze, nebo ležet na držácích horizontálně rozdělená na jednotlivé části.

Moduly se ukrývají ve špici třetího stupně rakety a stejně jako ve skutečnosti je jim možné změnit jejich konfiguraci. Servisní-velitelský modul se ve vesmíru obrátil a spojil s lunárním modulem jinak než při startu.

Zdroj: Lego Ideas

Diskuze (13) Další článek: HTC s Intelem vyvine vlastní bezdrátové řešení pro virtuální realitu, bude postavené na 60GHz technologii WiGig

Témata článku: Vesmír, Raketa, NASA, Měsíc, Stavebnice, Sluneční soustava, Zajímavosti, Lego, Apollo, Felix, Lunární modul, Velitelský modul, Třetí stupeň, Ego, Internetový obchod, Stav, Apollo 11, Modul, Saturn V, Legendární raketa, Ideas, Komunitní program, Akt, Fotopříběh, Jednotlivé části

Android Auto a Apple CarPlay představují v autech větší nebezpečí než alkohol v těle řidiče

Výsledky této studie vás zřejmě vůbec nepřekvapí. Aspoň tak ale můžeme obecně známý názor podložit čísly.

Daniel Fuglevič | 28