Tesla ujela na jedno nabití přes 900 km. Půjde to i přes tisíc, slibuje Elon Musk

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 34

Názory k článku

23. 06. 2017 00:57

Myslím, že dojezd elektromobilu nebude problémem, až budou auta běžně jezdit samy.
Předpokládám, že pak nebudeme mít potřebu celé auto vlastnit, když si jej budeme moci levněji objednat jako službu (taxi).
Pak budou 2 možnosti pro delší trasy:
1) budeme jezdit klasickými vozy a přestupovat z jednoho taxíku do druhého, každý se po ujetí své části trasy dojede opět sám dobít
2) budeme vlastnit jen své vlastní "kupé", či "kabiny" s výbavou a taxíky budou jen jakési samořízené podvozky, které naši kabinu "naberou" a budou si ji podél dlouhé cesty předávat... Nebudeme tak muset přestupovat, jen se po námi vymění "náhon".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 06. 2017 14:11

Pointa je v tom, ze hlavni problem je baterie. Pokus s dojezdem opravdu nema zadnou vypovidajici hodnotu.. (asi jako pokus, kolik dnu clovek dokaze prezit s hrsti ovesnych vlocek - pokud bude jen lezet, pomalu dychat, okolni teplota se dorovna telu, tak urcite hodne)..
.
Takze az konecne prijde nejaka ta prevratna nova baterie, tak nastane revoluce uplne vsude - smart mobil vydrzi mesic na jedno nabiti, autonomni zahradni sekacka vydrzi sekat cely den , majitele domu si budou hromadne porizovat solarni panely s uzavrenym systemem atd. atd.), a do te doby musime vsichni cekat a cekat a cekat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 06. 2017 10:49

Mozem kaslat taky dojazd, ked v reali sa potrebujem pohybovat rychlo, mat zapnutu klimu/kurenie - podla obdobia, radio, niekedy navigaciu co v reali bude mozno tretina az polovica tohto "rekordu", ale klucove je, ked dojdem na dobijaciu stanicu chcem tam stravit na dobijani baterii cas zrovnatelny s casom pri tankovani! Pokial toto nebude zrovnatelne, naviac ta cena, tak to stale bude len auto pre nadsencov (nazval by som ich skor hipstermi) a ludi s prebytkom penazi. Preto stale tvrdim ze auta s vodikovym plaivovym clankom su perspektivnejsie, pridem na "cerpacku" - vymenim flasu s vodikom a pokracujem... Vodik sa da relativne lacno vyrobit, hlavne ak mame prebytok nevyuzitej elektriny napr. zo solarov v lete a naviac da sa ukladat dlhodobo a efektivnejsie - oproti elektrine.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 06. 2017 20:27

EU už se postará abyste v mizerové nejezdili rychleji než 40km/h

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 06. 2017 20:24

A k tomu všemu navíc nedávno vyšla metastudie, podle které se jen na výrobu akumulátorů pro jednu Teslu spotřebuje tolik energie, že to v přepočtu na CO2 odpovídá 8 letům (!) ježdění v běžném benzínovém autě. A vzhledem k současnému energetickému mixu jsou emise CO2 u elektromobilů vysoko nad hodnotami, kterými jsou omezovány benzínové a vznětové motory. Takže elektromobily nedávají smysl ani z ekologického hlediska, je to jen neskutečně drahý (a štědře dotovaný, Musk by mohl vyprávět) přesun externalit o pár kilometrů vedle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 06. 2017 14:43

At mi daji vedet, az to ujede 900km se 4 lidma na palube, plnym kufrem, radiem na hlasitejsi uroven, zapnutou klimatizaci a navigaci, pri rychlosti 130km/h, mozna o tom pak zacnu premyslet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 06. 2017 13:51

Musk má pravdu, kdyby byli co k čemu, tak si tam dají 1cm galusky a mají těch 1000 km.Sám jsem přejížděl Nissan Leaf, který se sunul také 40 km/h, takže ty rekordy se 40km/h zkouší kde kdo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor