1. Pokoušíte se srovnávat úplně odlišné věci - ekvivalentem environmentálních nákladů na výrobu akumulátoru pro elektromobil samozřejmě nejsou náklady na provoz benzínového auta, ale náklady na výrobu jeho nádrže na palivo. Zbytek auta bude řádově podobný, obrábění kovů až tak nákladné není.
2. To, že si neumíte ověřit poměrně snadno dostupná čísla, nic nevypovídá o pravdivosti nebo nepravdivosti původního tvrzení.
3. To bylo asi zbytečné psát, ne? Srovnání celkové ekologie provozu klasického a elektrického auta musí zohlednit způsob výroby elektřiny a ta se zatím (dokonce i v Německu) vyrábí hlavně z fosilních zdrojů. Většina majitelů elektromobilů navíc nabíjí levnějším proudem přes noc, takže solární a velká část větrné energie jsou mimo hru.Shrnutí - elektromobil životní prostředí nešetří, jen přesouvá negativní dopady na dvorek někoho jiného, navíc s veřejnou podporou, kterou platí všichni. A každý takový přesun se podepisuje na celkové účinnosti procesu. Ve městech to ale samozřejmě jistý smysl má, o to se nepřu.Rozhodně je jisté, že dotovat elektromobily s argumentací nižších emisí CO2 je naprostý nesmysl.