Právě tady to smysl nedává.-tyhle vozy jedí skoro 24 denně střídají se na nich směny x řidičů
-velice často se již jedná o hybridní vozy v každém kole již mají elektromotor. A nafta slouží jen pro generátor.
-jezdí v zemích které nejsou pro elektrická zařízení a výdrž AKU moc vhodné. Tedy teploty arktického podnebného pásu případně deštné pralesy.V poměru kolik na x tun paliva převezou x tun materiálu právě vychází mnohem lépe než osobní auta která hlavně jezdí za mnohem ideálních podmínek.Protože komunikace se v těch dolech stále mění, používají nákladní vozy. Kdyby to bylo tak stálé jako naše hnědo uhelné doly používají dopravník a vlak. Takže to neřeší ani ten pseudo "trolejbus". A to nepočítám to že elektřinu tam často obstarává generátor poháněný spalovacím motorem.
Ajťák, bajker a aktivní, ale né profesní řidič. Co pamatuje analogovou dobu, PVT. Konec normalizace, ucho u radia se Svobodnou Evropu, rozbíjení Berlínské zdi.....