Tohle není motorka, ale celoodpružené elektrokolo. Skládací!

Názory k článku

StormBorec  |  18. 03. 2017 13:31  |  Microsoft Windows XP Firefox 38.9

30 kilo ... buď mají vyrobit lehký elektrokolo s příšlapem, nebo to může být rovnou elektroskůtr bez pedálů, s menšíma kolama, ... Tohle je na šlapání moc těžký a jako skůtr to má zbytečnou "kolovou" konstrukci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chovanecm  |  19. 03. 2017 09:56  |  Microsoft Windows 10 Chrome 56.0.2924.87

Jedna věc je, zda je potřeba řidičák, druhá, zda to bude mít schválení pro provoz na pozemních komunikacích.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 03. 2017 13:04 | Microsoft Windows 10 Chrome 57.0.2987.98

Podle platných předpisů EU ( i těch před EU) jeto vozidlo nesplnující podmínky pro provoz na veřejných komunikací. A jeto (motorka\moped)Aby to bylo ekolo musí motor mít výkon nižší než 250W , dále motor pouze asistuje při šlapání a maximálně do 25km\h.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
moralni rozmer  |  19. 03. 2017 13:19  |  Microsoft Windows 10 Chrome 57.0.2987.98

dokud nebudou lepsi baterie nema to porad cenu, porad se da do benzinu schovat asi 4X vetsi mnozstvi energie, i kdyz se rozdili posledni dobou trochu snizuji . .
snad budou baterie ing pana Prochazky resenim, bylo to na aktualne TV pred pul rokem, uvidime . .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yah84  |  20. 03. 2017 09:27  |  Microsoft Windows 10 Edge 14.14393

Fandím a palec nahoru. V tomto segmentu mají dle mého elektromotory jako jediné zatím smysl. Jinak se to zatím neobejde bez dotací nebo to má nesmyslnou cenovku (u aut, elektroskutru apod.). První verzi si určitě nekoupím a počkám si až odladí chyby, trochu ještě sníží váhu a ta skladovost do auta mi taky nepřijde moc ideálně řešená. To raději sundám přední kolo a nacpu do kufru při sklopených sedačkách dvě kola. Vždy jsem si říkal, že jsem ještě mladý na to, abych musel mít na kole dopomoc, ale na kole si udělám obvykle výlet max 75 km, ale na tomto nemá člověk větší problém ujet za den 2x tolik a zdvojnásobit si tak poloměr dostupných lokalit. Jak tady mnozí píšou, že to už raději skutra s takovou váhou, tak můj skutr TGB 125 má přes 115 Kg. Je to fajn přemisťovadlo z bodu A do bude B, ale do lesa a přírody s tím nepojedu a do auta to nenacpu. Toto má kolu pořád mnohem blíž než skutru. Každý dle svých potřeb samozřejmě ale dokážu si představit, že bych současného skutra posunul dolů na toto kolo a nahoru na nějakou menší mašinu typu Harley Dawidson 750 Street Rod a za mne naprostá spokojenost. Více legrace na kole, více legrace na mašině. Ted máš člověk skutra, ale je to spíše k užitku a praktická věc na rychlý přesun než na zábavu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor