Fandím a palec nahoru. V tomto segmentu mají dle mého elektromotory jako jediné zatím smysl. Jinak se to zatím neobejde bez dotací nebo to má nesmyslnou cenovku (u aut, elektroskutru apod.). První verzi si určitě nekoupím a počkám si až odladí chyby, trochu ještě sníží váhu a ta skladovost do auta mi taky nepřijde moc ideálně řešená. To raději sundám přední kolo a nacpu do kufru při sklopených sedačkách dvě kola. Vždy jsem si říkal, že jsem ještě mladý na to, abych musel mít na kole dopomoc, ale na kole si udělám obvykle výlet max 75 km, ale na tomto nemá člověk větší problém ujet za den 2x tolik a zdvojnásobit si tak poloměr dostupných lokalit. Jak tady mnozí píšou, že to už raději skutra s takovou váhou, tak můj skutr TGB 125 má přes 115 Kg. Je to fajn přemisťovadlo z bodu A do bude B, ale do lesa a přírody s tím nepojedu a do auta to nenacpu. Toto má kolu pořád mnohem blíž než skutru. Každý dle svých potřeb samozřejmě ale dokážu si představit, že bych současného skutra posunul dolů na toto kolo a nahoru na nějakou menší mašinu typu Harley Dawidson 750 Street Rod a za mne naprostá spokojenost. Více legrace na kole, více legrace na mašině. Ted máš člověk skutra, ale je to spíše k užitku a praktická věc na rychlý přesun než na zábavu.