V Indii se od roku 2030 budou prodávat pouze elektrická auta

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 30

Názory k článku

06. 06. 2017 00:13

V RVHP se planovalo na petiletky. EU planuje na dekady a v Indii uz vedi, co bude za 13 let. Kdyby takhe jednou uhodli, jaka cisla vyjdou ve sportce pristi tyden.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 06. 2017 22:37

Slibem nezarmoutis a papir (a internet) snese vsechno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 06. 2017 21:53

V Indii mají auta jen na tamní poměry velmi bohatí lide. Takže tam to opravdu nebude žádný problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  05. 06. 2017 17:18

To je hodně naivní předpověď země, kde ještě polovina populace nemá elektrifikovanou domácnost.Jako "stavebník" v energetice uprostřed technologicky vyspělé Evropy se jen potutelne usmívám nad takovými výkřiky euforie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 06. 2017 16:45

Dúfam, že to nebudú indické autá. Dnešné autá sú strojárina a programy26.4.2017indické univerzity vzdelávajú najväčšiu inžiniersku populáciu na svete, úroveň zručností ich absolventov nie je vysoká. V roku 2011 Národná asociácia spoločností zameraných na softvér a služby odhadla, že iba 25 % indických absolventov strojárstva je zamestnateľných. Po šiestich rokoch je situácia ešte vážnejšia.Podľa štúdie spoločnosti Aspiring Minds iba 4,77 % kandidátov dokáže napísať program so správnou logikou, čo je minimálna požiadavka na akúkoľvek programátorskú prácu.Ukázalo sa, že dve tretiny študentov nevedeli napísať ani „kompilovateľný kód“. Štúdia poznamenáva, že iba 1,4 % kandidátov vie vytvoriť funkčne správny a efektívny kód.
https://www.pcrevue.sk/a/Az-95---programatorov-v... ... IEEE Spectrum
By Robert N. Charette Posted 1 Feb 2009
This Car Runs on Code
The avionics system in the F-22 Raptor, the current U.S. Air Force frontline jet fighter, consists of about 1.7 million lines of software code. The F-35 Joint Strike Fighter, scheduled to become operational in 2010, will require about 5.7 million lines of code to operate its onboard systems. And Boeing’s new 787 Dreamliner, scheduled to be delivered to customers in 2010, requires about 6.5 million lines of software code to operate its avionics and onboard support systems.These are impressive amounts of software, yet if you bought a premium-class automobile recently, ”it probably contains close to 100 million lines of software code,” says Manfred Broy, a professor of informatics at Technical University, Munich, and a leading expert on software in cars.
Alfred Katzenbach, the director of information technology management at Daimler, has reportedly said that the radio and navigation system in the current S-class Mercedes-Benz requires over 20 million lines of code alone and that the car contains nearly as many ECUs as the new Airbus A380 (excluding the plane’s in-flight entertainment system). Software in cars is only going to grow in both amount and complexity. Late last year, the business research firm Frost & Sullivan estimated that cars will require 200 million to 300 million lines of software code in the near future.
http://spectrum.ieee.org/transportation/systems/th... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 06. 2017 16:42

To je ještě daleko a kdoví, jak to dopadne. Možná se ale do té doby inspirují zdejším hitem z 80. let a aby omezili růst počtu obyvatel, třeba začnou prodávat pouze auta na lásku ( https://www.youtube.com/watch ) ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 06. 2017 15:48

Klidně a já bych jako EU i USA byl prozíravý, počkal jak se po roce 30 bude situace v Indii vyvíjet až pak bych plánoval něco podobného "doma".
_
> Kolik půdy (v našem případě zemědělské) by musely zabírat solární panely, aby dodaly energii celé ČR vč. továrních provozů, tedy kvalitní proud, kam se bude ukládat pro dobu kdy slunce nebude svítit nebo naopak bude příliš teplo a panely vyrobí málo energie, odkud se bude čerpat při špičkách, nevím o nikom kdo umí uskladnit TW / h energie, odpojíme přece jaderné i fosilní zdroje ne, když zelení tak totálně?
> Solární panely jsou proti uhlí levnější jen díky dotacím.
> eAuta se prodávají ve většině případů také jen kvůli dotacím a nemají slibovaný dojez při běžné jízdě a se zapnutým topením / klimatizací, hudbou.
> V Indii mají velmi zastaralou železniční síť (nyní se ji marně a při navyšování nákladů snaží zrekonstruovat), jak zajistí nákladní dopravu eKamióny? Nebo se celé divadlo týká pouze eAut pro fyzické osoby, co s loděmi?
> Jak mají vyřešenu infrastrukturu elektrické sítě, schopnou takové zátěže a nyní se neptám na pár velkých měst, ale do poslední vesnice s 50 lidmi?
> Vynechal jsem jedovaté provozy výroby a recyklace baterií, protože v Indii se o ekologii maximálně mluví a pak se odpadky někam zahrabou (pro velkou část Asie platí to samé), stejně jako voda, kde chemii i biologické splašky normálně lijí do řek.
_
Jo legrace být musí, je zdravá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 06. 2017 15:36

Prodávát tam budou jenom elektromobily, ale s mrtvolama ve vlastních sračkách se tam budou koupat pořád Nemluvě o všudypřítomný špíně a bordelu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 06. 2017 14:34

Demokracie vítězí na totalitou i v následijícím příkladě:Indie ( demokracie ) : Čína ( totalita )
30 milionů : 15 milionů ročně narozených
Již pouze o 40 milionů méně obyvatel než Čína. V roce 2020 Indie první.
Vyšší růst HDP než Čína. Indie přes 7%, Čína pod 7%.Kdyby budoucí více než 2 mld Indů, při tak vysokém růstu HDP, jezdili na benzín, tak by bylo benzínu nedostatek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 06. 2017 14:08

A tak tomu i verim... Urcite nebude problem, aby vsechna 3 auta, ktere se v roce 2030 v Indii prodaj, byla na elektrinu.. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor