V jakém stavu je Škoda Fabia, která najela milion a čtvrt kilometrů?

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 20

Názory k článku

01. 07. 2017 12:18

A v jakém stavu může být Fabia, která najela za 14 let 8.000 km?
Pište prosím. Co všechno se tam může podělat a co je potřeba vyměnit. Co rozvody? Má na ně vliv stáří nebo jen kilometrový průběh?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
30. 06. 2017 18:27

Ten článek psalo dítě ze třetí třídy, přistěhovalec, nebo neandrtálec? Je to vůbec ještě česky?Autor sází Y nebo I do slov úplně náhodně. Takový člověk opravdu má drzost publikovat veřejně? A šéfredaktor to pustí ven?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
30. 06. 2017 17:58

Gratuluji soudruhům z Mladé Boleslavi, že dokáží vyrobit i takovýhle držák. Máme doma o něco starší Fabii, avšak s jiným klenotem pod kapotou, označovaným HTP, který byl servisovaný shodou okolností na Jarově (naposledy v 90.000km). V 95.000km jsme si museli ze svého (protože po záruce) za 20.000,- zaplatit opravu toho motorového skvostu, který měl 2 ze 3 válců téměř bez komprese a po ujetí dalších 25.000km ještě jednou za 20.000,-, to když začal brát 1l oleje na 1000km. Toliko ke kvalitám aut z MB a ke kvalitě autorizovaného servisu na Jarově. Škodovkám a Světu Motorů zdar!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
30. 06. 2017 16:31

Uhnilý/urezlý přední blatníky a prahy mám už po 200 tkm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 06. 2017 16:16

"A tak nadešel čas pro technologie budoucnosti. Ty reprezentovala konektivní mobilní aplikace, která údaje načítá z GPS."toto som nepochopil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor