Volkswagen ukázal koncept Sedric. Nemá volant ani řidiče. Na všechno stačí jedno tlačítko

Názory k článku

Jarda.abc  |  07. 03. 2017 09:05  |  Microsoft Windows 7 Chrome 56.0.2924.87

Již si ho jdu koupit.Takových návrhů již bylo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petosa19  |  07. 03. 2017 09:22  |  Microsoft Windows 7 Chrome 56.0.2924.87

Fakt nechápem, ako môže vedením akejkoľvek spoločnosti prejsť financovanie takejto fantasmagórie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
07. 03. 2017 11:09 | Microsoft Windows 10 Chrome 56.0.2924.87

Jak může dělat designéra někdo, kdo je tak nepraktický a nevzdělaný? Tyto koncepty aut, kde není dostatečný výhled z auta a lidé ještě sedí proti směru jízdy jsou úplně proti lidské přirozenosti. Většině lidí v těchto autech bude špatně, protože mozek bude vnímat něco jiného něž vnímá tělo. To na takovou základní věc musejí přijít, až něco takového začnou prodávat? Zkuste si v autě zavázat oči a i když budete sedět po směru jízdy, tak po 15-30 minutách blijete (pokud nebudete spát a mozek nevypne čidla nebo pokud nepojedete po dálnici).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
zvoník z katedrály  |  08. 03. 2017 00:25  |  Microsoft Windows 7 Firefox 48.0

Je otázka, jestli zákazníci o takový zcela autonomní vůz budou masově vůbec stát ?! Já myslím, že výrazná většina lidí si auto kupuje kvůli potěšení z vlastního řízení, ne aby se zavřeli do nějaké krabice a nechali se pasivně převézt z bodu A do bodu B. To už můžou rovnou cestovat vlakem nebo autobusem a vyjde je to ještě 1000x levněji. Proti moderním asistentům, které automaticky hlídají např. bezpečnou vzdálenost před vozidlem s protikolizním systémem nic nemám. Nemám nic ani proti vozům Tesla, které mají už základní režim autonomního ovládání, vhodný na dálkové monotónní cesty po dálnicích, ale pořád tam je ta volba - mohu sám řídit, kdy chci, nikdo mi to nezakazuje. Ale čím víc bude člověk spoléhat na tyhle ulehčující systémy - je na nejlepší cestě zdegenerovat a zakrnět, úplně ztratit řidičský um a cit pro intuici, předvídavost a případně smysl pro improvizaci. Tyto systémy by neměly brát člověku svobodu, ale měly by třeba využity v situaci, že např. nepůjde s budoucími auty vjet na dalnici do protisměru a smrtelně ohrožovat ostatní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor