Vylepšená li-ion baterie se nabije za 6 minut a má abnormální životnost

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 67

Názory k článku

26. 10. 2017 20:40

No, to se to vyrábí z titanu. To bude určitě za pár korun ). To už radši baterie ze zlata, toho jsou všude v trezorech hromady bez užitečného využití....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
26. 10. 2017 09:42

Vypadá to zajímavě, ale když uvážíme, že některé baterie mohou hořet lépe než jiné (viz např. http://petr-kubac.blog.cz/1701/elektromobily-nebudou... ), tak jak to asi bude s bezpečností uložené energie v takové baterii?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 10. 2017 23:04

ach jo co to tu zas vsichni melou o rozvodne siti, nedostatku energie atd, to porad nikdo nepochopil ze hlavni vec je mit powerbanku doma ktera bude udrzovat energii jak pro provoz domacnosti tak pro nabijeni auta ? vetsina eaut ma dojezd prez 300km, kolik z vas jezdi denne 300km ? delate ze sebe jen idioty, vetsina lidi najezdi za tyden tak 500km

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 10. 2017 22:10

Téměř u všech zdokonalených baterií všichni naříkáte, že to rychlonabíječky nezvládnou. Přitom v západní Evropě přibývájí elektroauta i nabíječky pozvolně. Právě ten pozvolný náběh dává příležitost pro technické řešení.
Nechte to koňovi, ten má větší hlavu .
Nikdo také neříká, že za 5 let bude 100% aut jezdit na elektřinu.
Odhady říkají, že znatelný posun bude až po roce 2030.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 10. 2017 18:03

V elektrice se moc nevyznám, ale 50 Ah pří napětí 5 V, to máme 250 Wh. A pokud to chceme nabít za 6 minut = 0,1 h... Příkon 2500 W = 2,5 kW. A to máme jeden článek a 100% účinnost.Taková základní Tesla S s 75 kWh baterií by jich potřebovala 300 ks - pokud bychom ji chtěli dobít na 50 % za 15 minut (kafe na benzince), potřebujeme příkon 0,3 MW (pořád máme 100% účinnost). Instalovaný (!) výkon všech elektráren v ČR by tak v současnosti mohl nabíjet 68 400 aut (a všude jinde by byla tma - teda vlastně, nebyla, protože by byl enormě slunečný a větrný den).Pro porovnání - v současnosti je v ČR registrováno přes 5 000 000 (pouze) osobních vozidel.Nevím jak vy, ale já z toho vidím, že bez brutálních investic do rozvodné soustavy a produkce el. energie je elektromobilita dost mimo realitu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (20)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 10. 2017 16:13

Znie to až príliš krásne na to, aby to bola pravda.Ak by v tom totižto nebol nejaký skrytý háčik, Toshiba by namiesto nudnej tlačovej správy zvolala veľkú tlačovú konferenciu a hrdo oznámila, že sa im KONEČNE podarilo vyriešiť problém, s ktorým si svet nevie poradiť už desiatky rokov

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 10. 2017 15:35

Vetsinou tyhle "famy" prechazim, protoze prichazeji jen z nejakych studii, prototypu z univerzit a podobne, ale pokud s tim vysla primo Toshiba, tak by to treba mohlo i dopadnout tentokrat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 10. 2017 15:34

Nabití za 5minut je prakticky k ničemu u těch aut...ono nabití za 5minut by totiž znamenalo naprosto šílený výkon co by bylo potřeba přenést. A to je jednak problém přípojky (elektrárna vám fakt poděkuje když budete 5minut brát stovky kW a pak nic), pak je problém to přenést do auta (konektor by musel být tlustý, neohrabaný a podobně) a taky nabíjecí elektronika co by zpracovávala stovky kW taky nebude nic malýho, levnýho atd...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 10. 2017 15:17

Jasne. A nerastne zdroje planety su zjavne nafukovacie. Toto stavenie na baterie je slepa ulicka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  25. 10. 2017 15:11

A je tu další "superbaterie". Každý den někdo obejví novou baterku, ale kde jsou všechny teď?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor