Záhada „Wow!“ signálu rozluštěna: Žádní mimozemšťané, ale komety

Názory k článku

MrMysak  |  07. 06. 2017 18:18  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Dalsi zprava az prileti bude "O shit"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mordred Pendragon  |  07. 06. 2017 21:06  |  Microsoft Windows 10 Chrome 58.0.3029.110

Vždy mě velmi baví celý program CETI a veškeré jiné snahy zachytit vysílání jiných civilizací v radiovém spektru. My radiové vlny používáme něco málo přes sto let a už teď hledáme způsoby, jak komunikovat jinak.
Jsem jediný komu přijde jako strašný nesmysl představa, že někde existuje pokročilá civilizace, která dokázala přežít své vlastní technologické dětství, nevyhladit se a zároveň je tak naivní, že do galaxie řve: "Tady jsme, ahoj, přijďte na kafe"?
Dobře. My to děláme, ale to neznamená, že si v době, kdy naše radiové vlny dorazí k hypoteticky obydleným cizím světům, naši pravnuci nebudou rvát vlasy a doufat, že tam nikdo neposlouchá. A ano ty první vlny už jsou skoro 120 světelných let daleko. Naštěstí galaktický věk je dlouhý a pravděpodobnost, že se potkají dvě civilizace na podobném vývojovém stupni je asi proklatě malá. Tak třeba tam je někdo, koho to vůbec nezajímá (například mimozemští dinosauři), nebo někdo, kdo má už dávno jiné zájmy, než anihilovat konkurenční druhy.

Ayylmao  |  07. 06. 2017 21:36  |  Microsoft Windows 8.1 Chrome 58.0.3029.110

Holt umre jako nymand a ne ten, kdo objevil mimozemstany.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dpcstb  |  07. 06. 2017 22:36  |  Microsoft Windows 10 Firefox 53.0

a to komety len tak vysielaju jednorazovu sekvenciu elektromagnetickeho vlnenia? respektive, ako je mozne ze taketo signaly niesu bezne u vsetkych komet?to ze signal odpoveda spektru vodiku mi naopak pripada skor podozrive ako vysvetlujuce. my sme na sonde voyager tiez vyslali dosku s nakreslenym atomom vodika, pretoze je to to najjednoduchsi prvok a tusim tam bolo tiez nakreslene aj jeho spektrum, alebo take nieco

dolph1888  |  08. 06. 2017 09:33  |  Linux Firefox 53.0

Někdo je čekal? Nám řekněme "použitelní" emzáci by jistě museli mít lepší technologii než my, protože zachytávání signálů je při jejich rychlosti (c) komunikace na 2 věci. A tito emzáci, jsou zase nám nebezpeční, protože budou mít technologickou i myšlenkovou převahu. Vše co mi ještě neznáme (nemyslím jen technicky, ale i z hlediska života), oni již ano. Pak si s námi pohrají jako medvěd s veverkou = a končíme. Čekat soucit, stejné chápání světa, vesmíru i života od nich prostě nemůžeme a předstírat mohou co chtějí, dokud se jim to bude hodit. Naivita dnešních, především mladších lidí je prostě zoufalá. Sami vidí, jak funguje naše planeta a přesto se upínají ještě k většímu nebezpečí a nejistotě k obloze.
> Já jsem pro kontakt s emzáky a určitě tam někde budou, ale až tehdy, kdy mé lodě, má civilizace bude na takové úrovní, že případnému vojenskému střetu ODOLÁ nebo minimálně BUDE MÍT ŠANCI.