10 nejtragičtějších nehod na železnici: selhávají brzdy, mosty i strojvůdci

Názory k článku

Mi.Chal  |  15. 07. 2020 21:05  |  Microsoft Windows 7 Firefox 78.0

Čekám, kdy vyjde článek "10 kotev, které táhnou železnici ke dnu"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Kuba12345678  |  15. 07. 2020 21:47  |  Android Chrome 77.0

no tak to je snad jasne, kdyz minule stoleti ma 100 roku a tohle 20. To je mi teda zjisteni hodne genia (studenta gender studies)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
kelley  |  16. 07. 2020 08:58  |  Microsoft Windows 10 Chrome 83.0.4103.116

Trať nevede do zatáčky, ale do oblouku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
frantaN47  |  16. 07. 2020 10:39  |  Linux Chrome 83.0.4103.97

Pomalu se blíží autonomie aut 5. stupně a po železnici pořád jezdí strojvůdci soustředěně mačkající tlačítko bdělosti, že nakonec přehlídnou příkaz "Stůj". IMHO železnice by měla být první druh dopravy, kde se řízení plně nechá na automatice. Vlaky nemají kam jinam jet, než jim dovolí trať. Stačilo by je dovybavit lidarem a sledovačem polohy a může to fungovat.
Klidně by tam strjvůdce mohl i nadále být, ale měl by spíš funkci kontrolní a servisní než řídící. Jelikož by byla známá poloha, tak by navíc pro cestující mohl fungovat systém, kde by se dalo jednoduše zobrazit kde se vlak nachází a kdy do stanice dojede.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
světelná tyč  |  16. 07. 2020 12:06  |  Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Bylo přece druhý úterý v měsíci. Na servery ČD přijely nový kumuláče a následky na sebe nenechal dlouho čekat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
daewoo  |  16. 07. 2020 13:33  |  Microsoft Windows 10 Chrome 83.0.4103.116

Je dobře, že si novináři po těch zahraničních nesmyslech konečně našli nějaké záslužné téma, ve kterém se můžou další půlrok rochnit.Velká část mé rodiny na dráze dělala nebo stále pracuje. Od toho se odvíjejí rodinní známí atp. Všichni se shodují, že problém je ve vedení drah. Bordel, šlendrián, zlodějství, zkrátka přeživší komunismus současné doby. Před nedávnem si vymysleli nové interní postupy pro strojvůdce a průvodčí, jejichž nesmyslnost dosahuje absurdní úrovně. Vzájemně se protiřečící paragrafy, na každé hovno záznam, vše hlásit, řeší se nesmysly, ptákoviny, hovadiny a namísto toho, aby pracovníci pracovali, byrokratuje se a vymýšlí milion důvodů proč to či ono nejde a proč by to mělo být jinak. A to se košatě zaprotokoluje. I když zabezpečovací technika je problémem a nákupy nejsou peníze (protože v drahách většina lidí krade jak straky), není to problémem jediným. Celé dráhy se musí překopat, aby firma mohla fungovat - od základů, nesmí tam zůstat kámen na kameni. Přeju si, aby lidem z vyššího managmentu začali ve vlaku umírat velmi blízcí lidé, ideálně z rodiny (ano, až tak to hovada dopracovali). Do té doby jim peníze nesmrdí a budou umírat další lidé, třeba zrovna někdo od vás!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
mungo  |  16. 07. 2020 16:04  |  Microsoft Windows 10 Chrome 83.0.4103.119

" ... závada na plynovodu, ze kterého unikal propan a butan ..."
a co metan a ethan, kterých je v zemním plynu nejvíc?
---
Aktualizovaný Seznam železničních nehod v R-U / ČSR / ČR
https://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_železničních_... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
British04  |  16. 07. 2020 17:44  |  Linux Firefox 76.0

České železnice v současnosti řídí přednosta stanice V.B.:
- je návěstí navolno ?
- jaké náměstíSpuste šraňky a hned je zase vytáhněte !
https://www.youtube.com/watch...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 07. 2020 18:30 | Microsoft Windows 7 Chrome 83.0.4103.116

V ČR v ČD jsou osekávány výdaje na kost, výpravčí, čekárny, výdejny lístků - rušeno a bouračky na pořadu každý den. Měli by padat hlavy, jsem zvědavý, jak dlouho tenhle kocourkov bude trvat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor