Sranda pro ovce.
Já si tež myslím že je to potřeba šecko dezolovat.
Nejvědším rekordem v Česku je stavba "METRA"; na příkaz nejvyššího vední komunistckého státu nechalo vybudovat stanici METRA "J.V. STALIN" se kterou se Antonín Novotný osobně chlubil N.S. Chruščovovi, po jeho návštěvě "Pražského METRA" byla stanice METRA "J.V. STALIN" zavřena a byla přejmenována na TC Klárov, neboť stanici metra nebylo možno propojit s linkou "A" jak bylo původně zamyšleno a na bunkr ji nešlo přestavět, neboť měla eskalátorový tunel a byla to klasická trojlodní stanice vybudovaná převážně cihlový zděním (s betonem se na začátku padesátých let šetřilo) - stanice METRA J.V. STALIN se začala budovat v roce 1951 (1953) a dostavěna v roce 1957 respektive 1959, pak zavřena a pomník detonován! ..
Zajímavé, máte nějaký zdroj k tomu chlubení a názvu stanice? A že vůbec nějak souvisela se Stalinem? Je to sice blízko, ale souvislost tam nevidím. AFAIK se měla jmenovat Klárov a byla to taková pokusná stanice, ale když se metro pak začalo stavět, posunula se do dnešní polohy Malostranské, kde dává víc smysl.
Bohužel, Vaše odpověď čerpá z komunistické konspirace šířené do dnes DP (DP - METRO). Informace jež mám čerpají od dobových aktérů a vydali by na odbornou publikaci, tak teď se již najde historik jež by dokázal o této blamáži napsat pravdu... Ve stanici METRA J.V. STALIN jsem se na konci osmdesátých dostal a nápisy J.V. STALIN(a) jsem viděl na vlastní oči, v té době jsem pracoval na MDT (DT) okolních stanicích a chtěl jsem vědět kam vedou NN a VN kabely z MDT (DT) okolních stanic a co znamená v blokovém schématu "TC Klárov" jež vysel na každé MDT trasy A1. V té době v noci, když bylo vypnuto trakční napájení, stačilo v tunelu podlést rezavé plechové dveře mezi rezavými kolejnicemi a kolejovým tunelem dojít až na samou stanici s nápisy J.V. STALIN, v té době v hlavní lodi stanice byly napříč umístěny čtyři naftové motorgenerátory a obrovská vzduchotechnika jež měla motorgenerátory chladit a potrubí jež odvádělo spaliny z motorgenerátorů a rozvody nafty, baterkárna, NN rozvaděče a čerpadla. apod., rovněž jsem viděl že v té době eskalátory, po kterých sjížděl N.S. Chruščov s A. Novotným a četným doprovodem soudruhů, ale v té době byly již upraveny na plošinový výtah, takže do vestibulu stanice metra J.V. STALIN jsem musel stoupat po betonových chodech ... Vše popisované bylo zničeno při povodních v roce 2002 a dnes je tato stanice metra ODSTROJENA na zontové obložení a DP METRO ji využívá jako sklad eskalátorů (pro eskalátorovou službu a službu OSM). To co uvádíte je komunistická konspirace, neboť trasa metra A1 byla již vyprojektovaná na konci třicátých let, budovy byly "vykoupeny" v letech 1940 a 1941 byly zahájeny zemní a podzemní práce na stanici "MALOSTRANSKÁ" a mezi stanicemi "HRADČANSKÁ" a "MALOSTRANSKÁ" byla vyražen technický tunel, rovněž tak průzkumný štoly ve směru stanice "STAROMĚSTSKÁ" (názvy jež uvádím tak byly v této podobě až po válce), bohužel kvůli napadení SSSR byly veškeré práce na pražském metru zastaveny a stavby byly zakonzervovány, odčerpávány..
Proboha co je to za hloupost, že by se naši soudruzi museli učit stavět METRO, když od padesátých let se vybraní soudruzi se podíleli na výstavbě METRA po celém Rusku ve všech profesích, od razičů až po důlní a stavební inženýry a proč by budovali tajnou stanici METRA v centru PRAHY na proti úřadu vlády, uvažujte trochu, vždyť v té době již byla rozestavěna stanice metra MALOSTRANSKÁ. Ve skutečnoti ožralý Gottwald a Čepička a jejich věrchůška vyděšeným inženýrum ukázali z okna úřadu vlády a skazáli "hemto bude stancia mitrá J.V. STALIN a pokud nebůděte hemto růbať tak bůděte růbat na Príbrame uran pre savětskyj sajůz, to vam zarjadím, vrávoral přítomný sovětský poradce ... ". ..
Názor byl 2× upraven, naposled 22. 3. 2025 21:35
Ano, ano, vykácet stromy a všechno zasrat betonem, aby se tam mohla prohánět vraždící monstra a rozstřikovat kolem sebe rakovinu. A púořád toho není dost, čím víc dálnic postaví, tím víc přivedou aut a tím víc se to ucpe, takže je potřeba budovat další a další, dokud nebudou všichni mrtví!!!
Nepomohly by silnější léky? :O
Pozde, uz by to nemelo razanci :P
No, víte, ty dálnice se dělají z asfaltu...
To snad ne, z betonu, nebo možná jak kde. Asfalt je spíš u normálních silnic. A v tunelech se snad asfalt ani používat nemůže, kvůli hořlavosti.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.