20 úchvatných makrofotografií ukazuje, jak krásný je svět hmyzu

Názory k článku

dolph1888  |  23. 03. 2017 20:02  |  Microsoft Windows 10 Chrome 57.0.2987.110

" Jeho snímky odhalují, jak nádherní a fascinující jsou tvorové, kterých se řada lidí z obtížně pochopitelných důvodů štítí." Důvody vidím docela pochopitelné, většina hmyzu je malá (nepříjemné na polapení bez chemických "zbraní"), není nic lákavého mít v nohách mravence, ve vlasech a za krkem jiný polétavý hmyz. Zkušenosti lidí pak jsou takové, že na člověka sedá většinou takový hmyz, který něco chce, krev, výživu larev. Některý dále kouše, štípe, přenáší choroby. Co klíště, komár, ovád, vosa, štěnice, blecha, jedovaté druhy, kde ty jsou - nepatří snad mezi hmyz? Když dělat reklamu pak kompletně.
> Krásné ty snímky jsou, krásná je i makrofotografie neživého světa. Jsou však pro mě nepřekročitelné věci, dokud bude jiná strava, nedám žádného brouka do úst. Zde v našich končinách jíme vepřové, hovězí, drůbež, jehněčí, zvěřinu, zeleninu, houby, pijeme víno, pivo a hmyz milerád přenechám třeba co já vím afričanům a asiatům - dobrou chuť.

El Vigo  |  23. 03. 2017 20:17  |  Microsoft Windows 10 Chrome 57.0.2987.98

1. čím to je přesně vyfocené ?
2. čím nasvícené (a taky tj jak přesně focené)
3. jak to udělat, když najdu zajímavý hmyz/jinou potvoru
abych to chytil a doma nafotil, aranžoval, víte on hmyz má takovou vlastnost že je jednak křehký anebo snadno uletí a jednak se hýbe, když jsem se něco pokusil chytit tak to je pak poničené pokroucené ale taky se to nedaří aranžovat, protože se to hýbe, na makrofoto je potřeba někdy více fotek a složit, jak to udělat ?

Daniel D.  |  23. 03. 2017 22:28  |  Microsoft Windows 10 Chrome 56.0.2924.87