3,2,1 a zážeh! Fascinující videa z příprav nové rakety a lodě NASA

• NASA připravuje novou nosnou raketu SLS a kosmickou loď Orion
  • Raketa využívá některé části amerického raketoplánu a její první start proběhne nejdříve za dva roky
  • Orion bude nejspíše létat k orbitální stanici u Měsíce

NASA nedávno vybrala nové astronauty, ale na kosmickou loď stále čeká. Dopravu na Mezinárodní vesmírnou stanici zajistí už brzy kosmické lodě SpaceX a Boeingu.

Nová loď NASA s názvem Orion má létat dál – nejdříve zřejmě k cislunární vesmírné stanici na oběžné dráze kolem Měsíce. Kromě Orionu se staví také nová nosná raketa SLS (Space Launch System).

Diskuze (2) Další článek: Většinovým uživatelem internetu v roce 2021 budou stroje, lidé ale přenesou 95 % dat

Témata článku: Vesmír, Video, Technika, NASA, Kosmonautika, Raketa, loď, Crew Dragon, Palivová nádrž, Mezistupeň, Schéma, SLS, Testovací zařízení, Přistávání, Kosmická loď, Stupeň rakety, Kapalný kyslík, Vesmírná stanice, Speciální test, Průlez, Kyslík, Kosmická loď Crew Dragon, Test motorů, Astronaut, Vid

Jsou vůbec DALL-E, Midjourney nebo Copilot legální? Někdo by to měl rozčísnout, dokud je ještě čas

** Z textových a obrázkových AI generátorů se stávají komerční služby ** Už to není experiment pro pár geeků a programátorů ** Právní experti začínají řešit, jestli náhodou neporušují autorské právo

Autorské právoUmělá inteligence
Microsoft vydal Windows 11 verze 22H2. Jak aktualizovat hned teď?

**Aktualizace s názvem 2022 Update je od úterý od 19:00 oficiálně dostupná všem **Distribuce Windows 11 22H2 bude řízená, takže se může protáhnout na týdny až měsíce **Pokud máte kompatibilní počítač, rovnou na verzi 22H2 přejdete z Desítek

Windows 11Windows UpdateMicrosoft
Největší proměna Outlooku za dlouhá léta. Takhle bude nový pošťák vypadat

**Outlook postavený na webovém základě už podporuje osobní účty Microsoft. **Testování se tak rozšiřuje na jednotlivce, program má však k dokončení stále daleko. **Za pár týdnů bude sjednoceným pošťákem nahrazena také Pošta.

E-mailOutlookOutlook.comMicrosoft

Srovnávací test: Wi-Fi 6 mesh do 5 000 Kč. Víc antén neznamená lepší signál, vyhrály nenápadné krabičky

Pro pokrytí domů či větších bytů rychlou Wi-Fi je ideální mesh řešení, a to takové, které už myslí na budoucnost, a tedy podporuje Wi-Fi 6. Otestovali jsme jich pro vás rovnou osm.

Srovnávací testRouterWi-Fi