533 km/h sériovým autem na veřejné silnici! O rekord se postarala SSC Tuatara

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 12

Názory k článku

avatar
21. 10. 2020 00:12

Krása a to mám rád vlaky a „gumokoly” moc nemusím (až na „moped”). Jen auto s motorem, který se chvěje, burácí a pálí palivo je „živé”. eAuta jsou mrtvé krabice, kde zvuk musí být generován uměle. A ještě po nich zbudou mraky toxického odpadu (jistě, jistě, to je řečí jak ty prťavé články bude někdo recyklovat a získávat z nich už pro stejně výkonné baterie nepoužitelné prvky, jo to tak). Ovšem, jak si mládí přeje, spoluobčané přispějí na dotacích (děkuji velmi pěkně) a zákazník si ještě pomyslí, panečku, ten myslí na planetu, uděláme mu kšeft.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 10. 2020 23:03

Krasa. Klobouk dolu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 10. 2020 19:59

docela se divim, ze nikdo jeste nedal do auta dejme tomu 2MW elektro motor(y), 2 tuny baterii a nezkusil, zda to prekona 800km/h. Pri tehle rychlostech hmotnost auta nehraje skoro zadnou roli, tedy pokud se bavime o rychlosti a nikoli zrychleni, vpodstate jde pouze o vykon a celni odpor vzduchu. Elektto auta maji v teto discipline jasnou vyhodu, coz je dobre videt na RC modelech, kde se spalovaky uz vpodstate nepouzivaji a zcela je ovladly brushless DC motorys vykonem mnoha kW ve velmi malem baleni pohane lipoly akumulatorama, schopne dodavat az 100C. Napr. Tattu R-Line verze 2.0 15.2V 1550mAh 100C 4S1P, vazici 187g dokaze kratkodobe dodat az 2.4kW. Pro 2MW je tedy potreba cca 833 techto baterii, dohromady vazici jen cca 166kg.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor