Společnost Lunaz Design se již nějakou dobu zabývá přestavbou klasických automobilů na elektromobily. Jakkoliv kacířská může petrolheadům tato konverze připadat, nelze jim upřít smysl pro detail.  Zdroj: Lunaz Design

Společnost Lunaz Design se již nějakou dobu zabývá přestavbou klasických automobilů na elektromobily. Jakkoliv kacířská může petrolheadům tato konverze připadat, nelze jim upřít smysl pro detail.  | Zdroj: Lunaz Design

Společnost má za sebou například povedenou přestavbu Jaguaru XK120, který má 375 koní a 700 N.m točivého momentu. Teď se poprvé pustila do modelu ikonické značky Rolls-Royce. Zdroj: Lunaz Design

Společnost má za sebou například povedenou přestavbu Jaguaru XK120, který má 375 koní a 700 N.m točivého momentu. Teď se poprvé pustila do modelu ikonické značky Rolls-Royce. | Zdroj: Lunaz Design

Levná sranda to pochopitelně není. Model Silver Cloud vyjde v přepočtu na 10 milionů koron a Phantom na 14,5 milionu. Za tuto hodně sumu dostanou majitelé baterii o kapacitě 120 kWh, která na jedno nabití vystačí k ujetí 480 km. Nutno podotknout, že kvůli těmto vozům „zemřou“ původní vozy. Zdroj: Lunaz Design

Levná sranda to pochopitelně není. Model Silver Cloud vyjde v přepočtu na 10 milionů koron a Phantom na 14,5 milionu. Za tuto hodně sumu dostanou majitelé baterii o kapacitě 120 kWh, která na jedno nabití vystačí k ujetí 480 km. Nutno podotknout, že kvůli těmto vozům „zemřou“ původní vozy. | Zdroj: Lunaz Design

Zákazník si může vybrat jakoukoliv barevnou kombinaci a vymýšlet si výbavu do nekonečna. Podobně jako u výchozích modelů. Podrobné informace o pohonném ústrojí a dynamických parametrech jsou gentlemansky skryty.  Zdroj: Lunaz Design

Zákazník si může vybrat jakoukoliv barevnou kombinaci a vymýšlet si výbavu do nekonečna. Podobně jako u výchozích modelů. Podrobné informace o pohonném ústrojí a dynamických parametrech jsou gentlemansky skryty.  | Zdroj: Lunaz Design

Některé společnosti si auta staví od základu, Lunaz ale ne. Klasické staré vozy vezme, oholí je na kost, naskenuje do 3D modelu, kompletně zrenovuje a až poté započne inženýrské práce s elektrickým ústrojím. Kožené čalounění si poté Lunaz vyrábí v rámci firmy. Fantazii se pak meze nekladou.  Zdroj: Lunaz Design

Některé společnosti si auta staví od základu, Lunaz ale ne. Klasické staré vozy vezme, oholí je na kost, naskenuje do 3D modelu, kompletně zrenovuje a až poté započne inženýrské práce s elektrickým ústrojím. Kožené čalounění si poté Lunaz vyrábí v rámci firmy. Fantazii se pak meze nekladou.  | Zdroj: Lunaz Design

„Nyní je ten správný čas pro elektrický Rolls Royce. Odpovídáme tak na potřebu spojit krásný klasický design se spolehlivostí a udržitelností elektrického ústrojí. Více než kdy jindy nyní uspokojíme poptávky na čistou mobilitu v nejkrásnějších a nejluxusnějších aut v historii,“ uvedl nyní David Lorenz, zakladatel společnosti. Zdroj: Lunaz Design

„Nyní je ten správný čas pro elektrický Rolls Royce. Odpovídáme tak na potřebu spojit krásný klasický design se spolehlivostí a udržitelností elektrického ústrojí. Více než kdy jindy nyní uspokojíme poptávky na čistou mobilitu v nejkrásnějších a nejluxusnějších aut v historii,“ uvedl nyní David Lorenz, zakladatel společnosti. | Zdroj: Lunaz Design

Celkově vznikne jen 30 těchto unikátních vozů.  Zdroj: Lunaz Design

Celkově vznikne jen 30 těchto unikátních vozů.  | Zdroj: Lunaz Design

Lunaz ubezpečuje, že s elektrickým pohonem z kultivovanosti projevu původních vozů nic nezmizelo. Zdroj: Lunaz Design

Lunaz ubezpečuje, že s elektrickým pohonem z kultivovanosti projevu původních vozů nic nezmizelo. | Zdroj: Lunaz Design

„Jsme hrdí na to, že můžeme vytvářet klasické vozy Rolls-Royce pro novou generaci,“ řekl zakladatel společnosti Lunaz. Zdroj: Lunaz Design

„Jsme hrdí na to, že můžeme vytvářet klasické vozy Rolls-Royce pro novou generaci,“ řekl zakladatel společnosti Lunaz. | Zdroj: Lunaz Design

Zdroj: Lunaz Design

Zdroj: Lunaz Design

Zdroj: Lunaz Design

Zdroj: Lunaz Design

Zdroj: Lunaz Design

Zdroj: Lunaz Design

Zdroj: Lunaz Design

Zdroj: Lunaz Design

Zdroj: Lunaz Design

Zdroj: Lunaz Design

Zdroj: Lunaz Design

Zdroj: Lunaz Design

Zdroj: Lunaz Design

Zdroj: Lunaz Design

Zdroj: Lunaz Design

Zdroj: Lunaz Design

Zdroj: Lunaz Design

Zdroj: Lunaz Design

Zdroj: Lunaz Design

Zdroj: Lunaz Design

Zdroj: Lunaz Design

Zdroj: Lunaz Design

Společnost má za sebou například povedenou přestavbu Jaguaru XK120, který má 375 koní a 700 N.m točivého momentu. Teď se poprvé pustila do modelu ikonické značky Rolls-Royce. Zdroj: Lunaz Design
Levná sranda to pochopitelně není. Model Silver Cloud vyjde v přepočtu na 10 milionů koron a Phantom na 14,5 milionu. Za tuto hodně sumu dostanou majitelé baterii o kapacitě 120 kWh, která na jedno nabití vystačí k ujetí 480 km. Nutno podotknout, že kvůli těmto vozům „zemřou“ původní vozy. Zdroj: Lunaz Design
Zákazník si může vybrat jakoukoliv barevnou kombinaci a vymýšlet si výbavu do nekonečna. Podobně jako u výchozích modelů. Podrobné informace o pohonném ústrojí a dynamických parametrech jsou gentlemansky skryty.  Zdroj: Lunaz Design
Některé společnosti si auta staví od základu, Lunaz ale ne. Klasické staré vozy vezme, oholí je na kost, naskenuje do 3D modelu, kompletně zrenovuje a až poté započne inženýrské práce s elektrickým ústrojím. Kožené čalounění si poté Lunaz vyrábí v rámci firmy. Fantazii se pak meze nekladou.  Zdroj: Lunaz Design
20
Fotogalerie

60 let starý Rolls-Royce dostal elektrický pohon. Na jedno nabití ujede 480 kilometrů

Společnost Lunaz Design se již nějakou dobu zabývá přestavbou klasických automobilů na elektromobily. Jakkoliv kacířská může petrolheadům tato konverze připadat, nelze jim upřít smysl pro detail. Společnost má za sebou například povedenou přestavbu Jaguaru XK120, který má 375 koní a 700 N.m točivého momentu.

„Nyní je ten správný čas pro elektrický Rolls Royce. Odpovídáme tak na potřebu spojit krásný klasický design se spolehlivostí a udržitelností elektrického ústrojí. Více než kdy jindy nyní uspokojíme poptávky na čistou mobilitu v nejkrásnějších a nejluxusnějších autech v historii. Jsme hrdí na to, že můžeme vytvářet klasické vozy Rolls-Royce pro novou generaci,“ uvedl nyní David Lorenz, zakladatel společnosti.

Tak to vidíte. Už i klasické vozy původem z Derby mají své elektrické konverze. Společnost uvedla elektrický Rolls-Royce Phantom V z roku 1961 a Rolls Royce Silver Cloud, který byl prvním vozem značky, jehož karoserie se vyráběla přímo v továrně. Zákazníci se již pomalu můžou hlásit. Musí si ale pospíšit, protože jich celkově vznikne jen 30.

Levná sranda to pochopitelně není. Model Silver Cloud vyjde na 350 tisíc liber (10.199.000 Kč) a Phantom na 500 tisíc liber (14.570.000 Kč). Za tuto hodně vysokou sumu dostanou majitelé baterii o kapacitě 120 kWh, která na jedno nabití vystačí k ujetí 480 km. Nutno podotknout, že kvůli těmto vozům „zemřou“ ty původní.

Některé společnosti si auta staví od základu, Lunaz ale ne. Klasické staré vozy vezme, oholí je na kost, naskenuje do 3D modelu, kompletně zrenovuje a až poté započne inženýrské práce s elektrickým ústrojím. Kožené čalounění si Lunaz vyrábí v rámci firmy. Fantazii se pak meze nekladou. 

Zákazník si může vybrat jakoukoliv barevnou kombinaci a vymýšlet si výbavu do nekonečna, podobně jako u výchozích modelů. Podrobné informace o pohonném ústrojí a dynamických parametrech jsou gentlemansky skryty. Lunaz ale ubezpečuje, že z kultivovanosti projevu původních vozů nic nezmizelo.

Článek připravila redakce Autorevue.cz

Určitě si přečtěte

Články odjinud