Umělá inteligence | Adobe | Marketing

Adobe vytvořilo snový nástroj pro tvůrce reklam: Master Plan sám navrhne celou kampaň

Tak jako každý rok, i letos se společnost Adobe na své konferenci Adobe Summit v Las Vegas věnovala sekci Sneaks, ve které ukazuje slibné technologie, na kterých pracuje, a přišla s minimálně jednou zajímavou novinkou - marketingovým plánovačem Master Plan, který je vybaven umělou inteligencí.

Jak píše Venturebeat, popis technologie zní jako sen každého marketéra. Master Plan má pomáhat s automatizací plánování a implementováním marketingových kampaní. Zároveň hodnotit jednotlivé marketingové kanály, radit jak nejlépe je využít… prakticky se angažovat v celém procesu tvorby kampaně.

Adobe Master Plan vybavil svojí umělou inteligencí Sensei, která stojí v pozadí celé řady dalších produktů firmy. Technologie má díky ní zvládnou analyzovat velké množství dat a na jejich základě navrhovat nejlepší řešení. Může se tak například stát, že doporučí, abyste v reklamě na nový produkt použili teenagera místo dospělého člověka, protože podle jejího mínění zasáhne cílovou skupinu lépe.

Master Plan má navíc umět analyzovat data napříč kanály a marketingovými týmy, plus Adobe slibuje, že pokud se marketingový rozpočet kampaně náhle sníží nebo zvýší, Master Plan dokáže organicky zareagovat a navrhnout řešení, jak plán upravit do nové podoby.

O žádné ceně nebo termínu dostupnosti technologie se Adobe zatím nezmínil. Většina věcí, které ale společnost ukazuje, je už více méně hotová. Hodně jich pracuje právě se Sensei - je vidět, že Adobe své umělé inteligenci věří.

Umělé inteligence jsou čím dál inteligentnější, ale někdy u toho vypadají vtipně:

Diskuze (4) Další článek: Musicoin je hudební služba založená na blockchainu. Funguje jako Spotify, ale umělcům platí v kryptoměně

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,