Airbus A350 je potřeba každých 149 hodin vypnout a zapnout. To i Windows mají delší uptime

Názory k článku

mochr  |  30. 07. 2019 22:03  |  Android Chrome 75.0

Zajímalo by mě jak dlouho ten proces trvá, kompletní restart

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Searss  |  30. 07. 2019 22:16  |  Android Chrome 67.0

A zkoušeli jen vymazat cache?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Veolw  |  30. 07. 2019 22:54  |  Microsoft Windows 10 Chrome 75.0.3770.142

Nemuzu si nevsimnout ze od te doby co ma Boeing problemy se o Airbusu nejak moc pise ve stylu "airbus ma vaznou zavadu konstrukce ktera ale nebrani tomu aby byl stroj naprosto bezpecne provozovan"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
dpcstb  |  30. 07. 2019 23:07  |  Microsoft Windows 7 Firefox 68.0

nastastie take dlhe lety po europe niesu, takze za mna ok

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vernius  |  30. 07. 2019 23:40  |  Macintosh OS X Safari 12.1

To píšete na zadání z USA? Dokud nebyl Boeing v problémech byl klid. Teď píšete anti Airbus články pořád. Co je proboha na tom, že se to musí jednou za 159h vypnout a zapnout? Je to letadlo, u toho to evidentně ničemu nevadí!
Spíš připomeňte kolik platil VW pokutu za prkotinu. A zkuste zjistit kolik zaplatí Boeing za několikanásobnou vraždu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
jirik66  |  31. 07. 2019 07:17  |  Microsoft Windows 10 Edge 17.17134

"Výška?"
"11 000 metrů"
"Rychlost?"
"920 kilometrů za hodinu … kapitáne?"
"Ano?"
"Máme tu hlášku - operační systém letadla zahájí nucený restart za 10 sekund - 9, 8, 7 ..."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
novotny999  |  31. 07. 2019 07:48  |  Microsoft Windows 10 Chrome 75.0.3770.142

Alespoň tohle dává celkem smysl, horší by bylo že po šesti dnech musí z letadla všichni vystoupit a zase nastoupit... ideálně tak ve výšce deset kilometrů :D :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nargon  |  31. 07. 2019 08:23  |  Microsoft Windows 10 Chrome 75.0.3770.142

Já v tom nevidím problém. Přeci jen ty letadla každých pár hodin přistanou a nějakou dobu na tom letišti stojí než vystoupí/nastoupí pasažéři. Je to skvělá příležitost udělat restart a nic to nenaruší. Horší je dělat restarty u systému co jede nonstop.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
31. 07. 2019 10:50 | Microsoft Windows 10 Firefox 68.0

A nainstalovat si tam CCleaner je nenapadlo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuprt  |  31. 07. 2019 11:02  |  Microsoft Windows 10 Edge 18.18362

Tak jako každá mašina má svoje bezpečnostní a provozní návodky. Kor u letadla s pasažéry. Předpokládám, že po týdnu používání musí přijít i nějaká hloubkovější kontrola, než jen restartování systému.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
totter  |  31. 07. 2019 11:55  |  Android Chrome 75.0

Zde se ukazuje v plné nahotě rozdíl mezi marketingem a realitou.
Marketing: Absolutní bezpečnost, jištění, profesionalita.
Skutečnost: Amatérismus, nekompetentnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
31. 07. 2019 12:21 | Microsoft Windows 10 Firefox 68.0

Článek, který zase z běžné věci dělá naprostou katastrofu, která ohrožuje bezpečnost letového provozu... Takže:1) Restart opravdu netrvá 30 minut, ale maximálně pár minut. 30 minut to možná trvá s celkovou přípravou letadla, kterou ale pilot dělá před každým vzletem. Tudíž ten restart může udělat takřka kdykoli před vzletem, pokud se nejedná o nějaké mezi přistání a podobné ptákoviny. 2) Letadla opravdu nelítají nonstop, ale vždy se během týdne najde pár hodin, kdy jsou v klidu. Při tomto odpočinku probíhá nutný uklid, pravidelná bezpečnostní kontrola a případné menší opravy. 3) I kdyby se to ten systém kousnul, automaticky to neznamená ohrožení cestujících. Těch systémů tam běží hned několik, každý na sobě nezávislý. Opravdu to nefunguje tak, že jakmile spadne systém, máte v kokpitu černo. Vždy se dá stroj ovládat, vždy chodí pilotům alespoň nějaká data. Samozřejmě za předpokladu, kdy tam samotný výrobce nedá nějakou fičuru (jako u 787 Max 8), kdy pilotům systém zabránil dělat takřka cokoli.4) V manuálu to je, piloti jsou o těchto věcech informováni. Hold má letoun takovou vlastnost, tak se s tím musí počítat. Není to žádná katastrofa. Milé živě... Než napíšu článek, je opravdu tak těžké si o tom alespoň něco zjistit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
mungo  |  31. 07. 2019 12:51  |  Microsoft Windows 10 Chrome 75.0.3770.145

Je třeba pořídit další SW, který zajistí restart v čase za daných okolností nejvhodnějším. Tak se postupně budou nabalovat další a další vrstvy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
31. 07. 2019 23:45 | Microsoft Windows 10 Chrome 75.0.3770.142

Osobne som si myslel ze ked to pristane tak to proste vypnu zamknu a idu spat alebo chlastat. Ale ze to nechaju zapnute jak ja PC :D cely rok ma fakt nenapadlo. :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 08. 2019 12:34 | Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Uptime nic moc, ale zase se z niceho nic nestane ze nejdou po restartu otevrit ovladaci panely a vse se neotvira v EDGE :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 08. 2019 02:53 | Linux Chrome 74.0.3729.169

V leteckém průmyslu je tak šílený systém certifikací, že dává smysl predikovatelnou závadu dát do manuálu, než provést opravu, a poté software celé měsíce znovu protahovat nákladným certifikačním procesem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor