Airbus testuje chytrou kabinu pro cestující. Pohlídá i stav mýdla na záchodech

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 3

Názory k článku

avatar
19. 09. 2019 09:29

"Letecké společnosti budou moci generovat vedlejší příjmy prostřednictvím personalizovaných nabídek, reklam a různých příplatkových služeb."Nevím nevím. Řekl bych, že nízkonákladovky celému světu ukázaly, že na prvním místě je cena. Obzvláště u letů, které netrvají více jak 3 hodiny, se cestující rád uskrovní při úspoře nějaké té tisícovky. A připlatí si jen za to, co skutečně nezbytně potřebuje (např. poplatek za větší zavazadlo).Už v současnosti je to vidět. Aerolinky začaly nabízet na palubě Wi-Fi, samozřejmě jako placenou extra službu. Prakticky nikdo to nepoužívá.Jsem skeptický. Teda ať se Airbus snaží, to jo, ale mám obavy, že příplatková cena za kabinu s takovou prémiovou výbavou se aerolinkám jentak nevrátí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor