No, já své dosti staré auto také ovládám gesty. Např. udělám gesto otočením volantem doprava a auto doprava zatočí...
Fascinuje mě, kolik je tady lidí chytrejch jak rádio, zatímco vývojáři vojenských technologií jsou nejspíš samí blbci, kteří tomu vůbec nerozumí.
To je chytré jek celá EU ... u aut bylo předem jasné, že je to pitomost ... a také st potvrdilo ... tak proč to nezkusit v letadlech? :S
"Navzdory futuristickým prvkům zůstává klíčovým aspektem návrhu filozofie HOTAS"
SMR (Speech Recognition Module) a další z oněch “futuristických způsobů ovládání” nejsou nové technologie, nýbrž čisté PR, bez ohledu zda-li se jedno hlas, snímání pohybu očí, hlavy apod. které mj. patří do výbavy Eurofighter Typhoon. DVI rozhraní najdete koneckonců i v Jas-39 Gripen. Potíž tkví v pilotovi a fyziologickému omezení při přetížení, tedy lze je využít výhradně pro “druhořadé” funkce v relativním klidovém režimu. Naprosto přesný opak systému HOTAS, který byl navržený pro klíčové funkce v bojové zátěži, tedy i při působení přetížení. Celý “článek” tak zůstává pouhým přechroustáním přihlouplého PR prohlášení.
Urcite pak vznikne mnoho vtipnych historek od pilotu, stejne jako se vypravi mezi vyvojari.Pilot: AI, znic efektne ty nacky!AI: Ale jiste, aktivuji rakety a zameruji Moskvu.Pilot: omg, ne vsechny, ale tu stihacku.AI: Omlouvam se a dekuji za upresneni cile. Zameruji nejblizsi nackovske letiste.Pilot: Kasli na to, sestrelim si je sam…
Zatím známe spíš:Pilot: AI, znic efektne ty nacky!AI:označovat někoho za nácka je stereotyp který nehodlám podporovat, rovněž nabádání k zabíjení není něco s čím jsem ochotný pomoct....
Je to dost mozny. Kazdopadne doufam, ze si stihacky nebudou vymyslet, tak jak to dala aktualni AI.AI: Mam poruchu praveho motoruPilot: vzdyt mas jen jeden motorAI: Dekuji za upresneni, informaci jsem si ulozil a priste se takova chyba nestaneAI: Mam poruchu praveho motoru…Nerikejte mi, ze se vam to same s AI nikdy nestalo
Pokud ví, že nemá pravý motor, tak řekne, že je to porucha levého 🙂
Stihacky uz davno na piloty mluvi. Na rozdil od civilnixh letadel pilori obvykle v krizove situaci nemaji moc casu lustit neco z obrazovek nebo proxhazet vsechny postupy. Nakonec to pilotoci rekne at pripravi podminky pro katapultaz, to ma jiste nauceno co to znamena 😀
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.